שלום!...אני חדשה פה...

princessigal

New member
שלום!...אני חדשה פה...

מה המצב?.. אני שרה וכותבת שירים.. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי.. אני מקווה שהגעתי למקום הנכון?
ביי ביי 3>
 

inbal287

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

אכן המקום הנכון. את מוזמנת לשתף אותנו ביצירות שלך [מוקלטות וכתובות כמובן]...
 

מרי לי

New member
שלום וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

הגעת ממש למקום הנכון בת כמה את
מאיזה גיל את שרה
וכותבת
אני מריה, נעים מאוד
 
וואלקם,

ובטח שבאת למקום הנכון=] איך קוראים לך, בת כמה? נעמיקה-15-קרית אונו.
 

princessigal

New member
:D

קוראים לי סיגל.. נעים מאוד :) אני בת 16 וחצי...=] אני שרה בערך מכיתה ב' בכל מיני חוגים וגם הייתי בפיתוח קול. אממ כתיבת שירים זה תחביב שאני מאוד אוהבת, ואני אשמח לשתף אותכם כמובן=]
 

inbal287

New member
אין מה להתבייש, כולנו פה יוצרים

אבל קחי את הזמן
.
 
למעלה