princessigal
New member
שלום!...אני חדשה פה...
מה המצב?.. אני שרה וכותבת שירים.. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי.. אני מקווה שהגעתי למקום הנכון?
ביי ביי 3>
מה המצב?.. אני שרה וכותבת שירים.. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי.. אני מקווה שהגעתי למקום הנכון?