שלום אני חדשה ו..

  • פותח הנושא lity
  • פורסם בתאריך

lity

New member
שלום אני חדשה ו..

אני לא רוצה להפריע...רק לשאול שאלה קטנה.. בנוגע לספר השישי...יש למישהו מושג מי זה ה-r.a.b שלקח את ההורקרוקס מהמערה?
 

maor tur

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif

את לא מפריעה, הפורום שומם, כולם במפגש.. אנחנו משערים שרא''ב זה רגולוס בלק, אח של סיריוס.. יש לו כמה קרובים שמתחילים באות א' יכול להיות שהוא ירש מהם את השם האמצעי... הנה לינק: http://hpil.net/images/black_tree.jpg
 
חחחח..

אני חזרתי מוקדם מהמפגש בגלל עבודה..
אבל היה ממש כיף.. היינו 8 אנשים.. ואני לא יודעת אם מישהו בא אחרי.. חחחח.. לתמונות צרו איתי קשר...(
) תירגעו,תירגעו.. זה היה בצחוק..
 
למעלה