שלוםלום לכולם....

שלוםלום לכולם....

מזמן לא הייתי כאן אבל הרגשתי צורך הפעם גם לכתוב... מדי פעם אני קופצת לראות מה חדש אך לא יוצא לי משום מה לכתוב..... אז אני מקווה שכולכם בסדר ושמחה לראות שמדי יום יש פרצופים חדשים..... בע"ה שמעתי שלפני ראש השנה יש הופעה של עמיר בגן הפעמון בירושלים, אז...אני אהיה שם מקווה שגם אתם. התגעגעתי. שיהיה לכולם יום מקסיםםםםםםםםםםםםםםםםם!
 

KinKuSh

New member
הופעה של עמיר בגן הפעמון לפני ראש השנה?

יש אמת בדבריה? אנשים????
 

טל טל 20

New member
יש אמת בדבריה ../images/Emo140.gif

לפי מה שנאמר לי : בתאריך 19.9.07 יום רביעי עמיר ועוד מספר אומנים יופיעו בגן הפעמון בירושלים במופע התרמה. (5 דקות מהבית יואווווווו
)
 
19.9 גן הפעמון....

אלו יהיו יומיים שמארגן מרכז תרבויות בירושלים. ביום הראשון יהיה פאנל בנושא יהדות ובסימן התחדשות וביום השני מופע של עמירוש. אני לא כל כך יודעת אם זה יהיה מופע שלם..... (המודעה עדיין לא מוכנה...) בכל מקרה, כרגע גם 3 שירים שלו יספקו אותי.
 
למעלה