ס א ל י האחת
New member
שלוםלום לכולם....
מזמן לא הייתי כאן אבל הרגשתי צורך הפעם גם לכתוב... מדי פעם אני קופצת לראות מה חדש אך לא יוצא לי משום מה לכתוב..... אז אני מקווה שכולכם בסדר ושמחה לראות שמדי יום יש פרצופים חדשים..... בע"ה שמעתי שלפני ראש השנה יש הופעה של עמיר בגן הפעמון בירושלים, אז...אני אהיה שם מקווה שגם אתם. התגעגעתי. שיהיה לכולם יום מקסיםםםםםםםםםםםםםםםםם!
מזמן לא הייתי כאן אבל הרגשתי צורך הפעם גם לכתוב... מדי פעם אני קופצת לראות מה חדש אך לא יוצא לי משום מה לכתוב..... אז אני מקווה שכולכם בסדר ושמחה לראות שמדי יום יש פרצופים חדשים..... בע"ה שמעתי שלפני ראש השנה יש הופעה של עמיר בגן הפעמון בירושלים, אז...אני אהיה שם מקווה שגם אתם. התגעגעתי. שיהיה לכולם יום מקסיםםםםםםםםםםםםםםםםם!