בת הים הקטנה*
New member
שכר טרחת עו"ד
שכר טרחת עו"ד
התנהל משפט ירושה בפני בית משפט לעניני ירושה . 16 בני משפחה שהיו נגד צוואה שיתה לטובתי. במהלך המשפט מונו שני עורכי דין אחד לכל צד למנהלי עזבון. המשפט הסתיים ובפסק הדין הוחלט לבטל את הצואה ולחלק את הרכוש בין היורשים החוקיים כולל אותי. אחד משני עורכי הדין שהיה ממונה על העזבון ייצג את הצד של 16 היורשים כולם נגדי. קבלתי ממנו מכתב בו הוא מודיע לכל היורשים את סה"כ הרכוש ואיך ניתן לחלקו, וזאת לאחר שכרו כמנהל עזבון ולאחר חלקו בשכר טרחתו על שייצג אותם. שאלתי היא האם אני צריכה לקחת חלק בתשלום שכר טרחתו הרי הוא לא ייצג אותי אלא ייצג את השאר נגדי. אני את שכר טרחת עור דיני שילמתי. תודה מראש עבור התשובה.
שכר טרחת עו"ד
התנהל משפט ירושה בפני בית משפט לעניני ירושה . 16 בני משפחה שהיו נגד צוואה שיתה לטובתי. במהלך המשפט מונו שני עורכי דין אחד לכל צד למנהלי עזבון. המשפט הסתיים ובפסק הדין הוחלט לבטל את הצואה ולחלק את הרכוש בין היורשים החוקיים כולל אותי. אחד משני עורכי הדין שהיה ממונה על העזבון ייצג את הצד של 16 היורשים כולם נגדי. קבלתי ממנו מכתב בו הוא מודיע לכל היורשים את סה"כ הרכוש ואיך ניתן לחלקו, וזאת לאחר שכרו כמנהל עזבון ולאחר חלקו בשכר טרחתו על שייצג אותם. שאלתי היא האם אני צריכה לקחת חלק בתשלום שכר טרחתו הרי הוא לא ייצג אותי אלא ייצג את השאר נגדי. אני את שכר טרחת עור דיני שילמתי. תודה מראש עבור התשובה.