שיתוף וחיזוק

שיתוף וחיזוק

לכל הפורום שאתם מתמודדים עם הלבד ולהיות אבא וגם אמא וצריך לחשוב על הכל ולדאוג להכל במיוחד שיש ילדים קטנים כמוני ושהם עדיין תלויים בך אז צריך לדאוג גם לפרנסה שהיא מאוד חשובה וגם לילדים שהכל ידפוק ושיהיה מי שיחזיק את הילדים עד שאחזור מהעבודה אחהצ במיוחד גם שאין משפחה בקרבת מקום ולהשקיע ולתת לילדים כי כזאת אני כאמא כי הבסיס שממנו יוצאים וצומחים זה חום ואהבה שנותן ונוסך בילד ביטחון וסביבה בטוחה אבא ידוע לי שלא אוכל לתת להם כי אני רק אמא אבל את המיטב שבשבילי השמים הם הגבול ואין שום דבר שקשה עבורי כמדובר בהם אתן ואעשה . ובתוך כל זה גם אינני שוכחת את עצמי כי גם לי מגיע וגם אני ראויה ומי שיודע להעריך את עצמו וכמה הוא שווה יתן לעצמו ונתן לעצמנו נוכל גם לתת לאחרים ובתוך כל הקושי הזה עדיף להיות לבד ולא אם מישהו שמכביד מקשה ורק פוגע באווירה ובהכל תהיו חזקים ותצאו מחוזקים תאמינו בעצמכם וביכולתכם כי רק כך תשיגו את המטרה וזה ידחוף אותכם קדימה מקווה שעזרתי וחיזקתי ולו במעט ביי אוהבת אותכם
 

m i c h a l i

New member
תודה על החיזוק ../images/Emo24.gif

מזדהה עם מילותייך ומחזקת גם אותך
שיהיה לך שבוע נפלא
 
למעלה