חופשייה ומאושרת
New member
שיר של ש. שלום
מצאתי את השיר הזה במקרה: מעשה באדם מעשה באדם שנולד בעולם בפנת איזו עיר, בזרועות איזה עם, פקח את עיניו, ראה והבין, ידע כי רֻמה ולשוב לא ההין... עמד בדרכים וספר את הזמן, יש רגע זועק, יש רגע שרן. ואם אִנָּה לידו מִזהבוֹ אלוהים, לא טמנוֹ לעצמו וזרקוֹ למתים... ואם עדיין לא מת, הרי הוא עוד חי, צועד לאטו, מתבדח אולי, ואולי הוא בוער ולנפשו לא יֶחַם... מעשה באדם שנולד בעולם.
מצאתי את השיר הזה במקרה: מעשה באדם מעשה באדם שנולד בעולם בפנת איזו עיר, בזרועות איזה עם, פקח את עיניו, ראה והבין, ידע כי רֻמה ולשוב לא ההין... עמד בדרכים וספר את הזמן, יש רגע זועק, יש רגע שרן. ואם אִנָּה לידו מִזהבוֹ אלוהים, לא טמנוֹ לעצמו וזרקוֹ למתים... ואם עדיין לא מת, הרי הוא עוד חי, צועד לאטו, מתבדח אולי, ואולי הוא בוער ולנפשו לא יֶחַם... מעשה באדם שנולד בעולם.