שיר עפ"י הפורום

nogao10

New member
שיר עפ"י הפורום

לא, לא שחכנו את הפינה היפה שלי..... אז היום אני ממש לא עושה הקדמה ארוכה, פשוט היום אנחנו שמים באור הזרקורים שיר שלמדתי לאהוב בשבוע האחרון Seat next to you מקווה שתשתפו פעולה
שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד?
ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל?
הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר?
את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)?
מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר?
משהו שהייתם מוסיפים לשיר?
אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר?
ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר?
אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה?
למי הייתם מקדישים את השיר?
הערות על השיר?
ציון לשיר 1-10? תהנו..... הקישור http://artists.letssingit.com/bon-jovi-lyrics-seat-next-to-you-hhf5qfk בהצלחה
 

nogao10

New member
השיר הזה.... למה לא מגיבים.... ?????

שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד? When you get to the gates & the angels sing, Go to that place where the church bells ring, Know I’ll come running, running to find you ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל? כשהם אומרים Baby.... זה על אבא של ריצ'י בכלל!! (ושלא יגידו לי שזה גם על דורת'י, תקשיבו למילים) הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר? ממש לא.... איטית זה יהרוס וקצבי זה יאבד משמעות את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)? האמת, האישה ששרה עם ג'ון...... (שומעים ברקע) מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר? ראשונה בשבוע לפני שהדיסק יצא רשמית בארה"ב, אחרונה היום בבוקר משהו שהייתם מוסיפים לשיר? שום דבר אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר? גירסה רק של ריצ'י...... נראה לכם הוא יעש רגשני באמצע? הוא כזה חמוד! ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר? מה אתם אומרים.... כל הראפרים למיניהם אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה? A seat next to you (כן, הA בהתחלה משנה) למי הייתם מקדישים את השיר? לכל מי שאיבדתי, אאבד, ואמצא הערות על השיר? בהתחלה ממש לא אהבתי, ואז פתאום, יום בהיר אחד, הבנתי על מה הם מדברים... הבנתי למה הם התכוונו, וזה עשה לי את השיר ציון לשיר 1-10? 8, כי עדיין, יש לי יותר............
 
למעלה