שיר עפ"י הפורום
לא, לא שחכנו את הפינה היפה שלי..... אז היום אני ממש לא עושה הקדמה ארוכה, פשוט היום אנחנו שמים באור הזרקורים שיר שלמדתי לאהוב בשבוע האחרון Seat next to you מקווה שתשתפו פעולה
שורה מהשיר שאתם הכי מתחברים אליה או אוהבים אותה במיוחד?
ושורה שמפריעה לכם ואתם לא מתחברים אלייה בכלל?
הייתם רוצים לשמוע לו גרסה קצבית/איטית יותר?
את מי מהלהקה הכי שומעים בשיר (ברור שג'ון, אבל מי הכי בולט בביצוע)?
מתי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתם תשיר?
משהו שהייתם מוסיפים לשיר?
אייקון שהכי מתאים לשיר?
אמן שהייתם רוצים לשמוע מבצע את השיר?
ואמן שממש אבל ממש היה הורס את השיר?
אם הייתם יכולים לבחור לשיר שם אחר, מה הוא היה?
למי הייתם מקדישים את השיר?
הערות על השיר?
ציון לשיר 1-10? תהנו..... הקישור http://artists.letssingit.com/bon-jovi-lyrics-seat-next-to-you-hhf5qfk בהצלחה
לא, לא שחכנו את הפינה היפה שלי..... אז היום אני ממש לא עושה הקדמה ארוכה, פשוט היום אנחנו שמים באור הזרקורים שיר שלמדתי לאהוב בשבוע האחרון Seat next to you מקווה שתשתפו פעולה