שיר עם סתיו

the greek

New member
שיר עם סתיו

בעקבות ההתקותתות שתרחשה פה לפני מספר שעות. וכמות השטויות שעפו בפורום, תפסה את עיני הודעה קטנה וחמודה (לא זוכר של מי) שביקש להפסיק לריב ע"י איזה שיר של סתיו. אז באמת בכדי לשנות את האוירה הנה שיר נחמד ולא מיוחס של ט'אלאסינוס. השיר לקוח מהדיסק בתמונה, וזהו שיר מספר 15. אז שיהיה לנו סתיו שמח ושקט וב ל י מריבות. בבקשה Τρία τσιγάρα χρόνο - Παντελής Θαλασσινός - Μουσική: Θαλασσινός Στίχοι: Μπεσκάκη Τρεις μήνες το φθινόπωρο, κι άντεξες έναν μόνο προτού να φύγεις μου 'δωσες τρία τσιγάρα χρόνο Εγώ για το χατίρι σου άκαπνος δε θα μείνω Όταν σε συλλογίζομαι, τρία τσιγάρα πίνω Αν ήξερα πως θα 'φευγες, θα 'κρυβα τα πακέτα Να μη γελούν τον πόνο μου, τρία τσιγάρα σκέτα Εγώ για το χατίρι σου... שלוש סיגריות זמן – פאנדליס ט'אלאסינוס שלושה חודשים בסתיו, והתאפקת רק לאחד לפני שתלכי נתתי לי שלוש סיגריות זמן אני בשביל הכייף שלך (כבודך*) ללא סיגריה לא יישאר כאשר אני חושב עליך, שלוש סיגריות שותה אילו ידעתי שתלכי, הייתי מחביא את החפיסות בכדי שלא יצחקו אל כאבי, שלוש סיגריות בודדות אני בשביל הכייף שלך ... TRIA TSIGARA XRONOS –PANDELIS THALASINOS TRIS MINES TO FTHINOPORO, KI ATDEXSES ENAN MONO PROTU NA FIGIS MU 'DOSES TRIA TSIGARA XRONO EGO GIA TO XATIRI SU AKAPNOS THE THA MINO OTAN SE SILOGIZOME, TRIA TSIGARA PINO AN IXSERA POS THA 'FIGIS THA 'KRIVA TA PAKETA NA MI GELUN TON PONO MU, TRIA TSIGARA SKETA EGO GIA XATIRI SU ...
 

F a d i

New member
THE GREEK ידידי כן ירבו כמוך

תודה רבה על השיר היפה הזה
 

ThaGaPa

New member
מעניין מה הזכיר לך קודם

2 התרנגולים, או השיר נחמד!
 
ד'גריק. תודה על הסתיו...

זה מה שהינו צריכים אתמול. לצערי... פתחתי את הטלויזיה וראיתי חורף קשה בצריפין...
 

12אניהיא

New member
תודה לדה גריק שהביא לנו את הסתו

בואו נתפלל שלא נישמע עוד דברים עצובים כמו שני הפיגועים הקשים שהיו לנו היום... אני מרכינה את ראשי לזכר ההרוגים ומדליקה נר לזיכרם
 
למעלה