שיר לחג

שיר לחג

קצת באיחור, אבל: נטלי בונה סוכה גבוהה וארוכה הולך להיות שם מה-זה כיף יבואו המעריצים יפים ונוצצים וגם המציל השחום יצטרף חגיגה כל היום (אבל לא בעירום!) ובלילה - הפתעה שקשורה במים אבל אסור לי לגלות שלא יהיו תקלות כי הכל יקרה רק בעוד שנתיים
 
למעלה