שיפור גמישות בגב
שלום לכולם! אני רוקדת קלאסי מזה שנתיים ויש בעיה שנורה מטרידה אותי והיא שיש לי חוסר גמישות בגב (אני מתקשה לפרק חוליה חוליה או לעשות contraction) מאחר ומעולם לא ממש רקדתי ולכן לא עבדתי על גמישות בגב. מישהו אולי יודע מה אני יכולה לעשות בשביל זה יש תרגילים כלשהם זה פשוט נורא מתסכל אותי שאני בבעיה הזאת ואני לא יודעת אפילו איך אני יכולה לעבוד עליה.
שלום לכולם! אני רוקדת קלאסי מזה שנתיים ויש בעיה שנורה מטרידה אותי והיא שיש לי חוסר גמישות בגב (אני מתקשה לפרק חוליה חוליה או לעשות contraction) מאחר ומעולם לא ממש רקדתי ולכן לא עבדתי על גמישות בגב. מישהו אולי יודע מה אני יכולה לעשות בשביל זה יש תרגילים כלשהם זה פשוט נורא מתסכל אותי שאני בבעיה הזאת ואני לא יודעת אפילו איך אני יכולה לעבוד עליה.