שימו
...

Padme Amidala

New member
שימו ../images/Emo23.gif... ../images/Emo58.gif

בכתבה שמצורפת כאן יש כתבה על הפרק השלישי ותמונה של יואן, נטלי, ג'ורג', ריק מקאלום, והיידן מתארגנים לצילומים, ככל הנראה. אני לא קראתי את הכתבה מהסיבה הפשוטה שאני לא רוצה להרוס לעצמי את ההנאה- אבל אם בא לכם, תקראו...
 

Sith Master

New member
את לא קוראת כי את עצלנית../images/Emo19.gif

אני רק אספר לכם שאין שם ספוילרים! אז אפשר לקרוא... כתוב על זה שהסרט עולה 172 מיליון דולר. ושלוקאס סיים את התסריט רק 5 ימים לפני הצילומים, ועוד כמה דברים... הספוילר הכי גדול הוא שאנקין יהפוך לאט לאט לוויידר. כאילו דההה.
 
למעלה