שימו לב כמה אותם פעילי שמאל

selgarat

New member
בושה וחרפה

אתה מתכוון לזה שיורים על אנשים בהפגנה? אתה מתכוון למספרים של אנשים שמתים בשטחים? או שאולי אתה מתכוון לזה שאף אחד לא עומד לדין על דברים נוראיים שקורים בלי שום סיבה פרט לרוע נקי. לא? מישום מה נראה לי שאתה מתכוון לזה שאנשים צועקים משהו מנוגד לדעתך. מנהל פורום שאמור להיות גשר בין אנשים שונים בעם, איך הבעת דעה שאם תקשיב לה תראה שהיא לגמרי בעד היהודים, זו בושה וחרפה. הם מבקשים להציל אותך מלהפוך לעם של רוצחים, מנסים להציל את המוסר הישראלי מלהתפרק לחתיכות מול שיגרה של העלמת אנשים. שלא יבוא היסטוריון יום אחד וישאל איך לא שמנו לב, איך לא ראינו לאן הכול הדרדר. אתה הרי זוכר ש"לנקות קיני מחבלים" זה להרוג אנשים ולא לחסל מקקים. כשאתה הורג מקקים וכל מה שבסביבה מת זה בסדר כי הכול שם לא אמור לחיות לך בבית. אבל ב"קיני מחבלים" אין רק מחבלים, אין רק אנשים רעים. כשחייל מספר לי שהוא ירה לילד בן 15 שישה כדורים בתחת והילד מת אני יכול רק לשאול אותו, למה 6, אחד לא הספיק? כמובן שאין לו תשובה, והכי מציק שפרט לי אף אחד בכלל לא שואל אותו. לירות בבן אדם שזרק אליך אבן ומנסה לברוח זה לא ממש ברור לי למה, הוא כבר לא מסכן אותך וכעיקרון אתה אמור לרדוף אחריו, אבל נניח, 6 כדורים, הרי ברור לחלוטין שהוא לא יצא מזה בחיים, נעזוב את העובדה שמדובר בילד שיורה בילד.
 

פלסטיק

New member
אתה בעד ירי על יהודים../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

תעזוב את הדעה הפוליטית (גם אני מתנגד למה שעשו שם המפגינים). אתה חושב שבסדר שירו אש חיה על המפגין ההוא? אתה תחשוב ככה גם כשהם יתחילו לירות באש חיה על מתנחלים שיפגעו בציוד צבאי כמו שקרה בפינוי המאחז האחרון? אתה תחשוב ככה כשירו אש חיה על מי שזורק אבנים על מי שנוסע בשבת?
 

TJSBZ

New member
פלזטיק, תלוי מי היהודים

אם הם מתנחלים שזורקים אבנים על החיילים, מניפים עליהם אלות ומקלות וכו' אזי הוא נגד ירי. אם זה מתנחל שיורה על מכוניות חולפות, אז הוא נגד ירי (כן, זה מקרה שהיה, ולא ירו במתנחל הזה). א ב ל אם זה שמאלנים-עוכרי-ישראל-אוהבי-ערבים וכו' אז הוא בעד ירי, וחבל שלא ירו בשביל להרוג.
 
למעלה