שימור הסטורית המומלצים בתפוז

ע ל ו מ ה

New member
שימור הסטורית המומלצים בתפוז

שוב ושוב עולה הצורך של אנשים לדעת אם המליצו עליהם או לא. אור הכין פעם אתר שאסף את הנתונים ונתן אפשרות חיפוש, אבל זה לא החזיק מעמד. אני סבורה שמי שכבר נבחר להיות מומלץ (במקרה הזה ע"י תפוז), ראוי לו להיות מומלץ לאורך זמן באופן שלא ייעלם. הייתי מצפה ל"בלוג מומלצים", תאום של "בלוג הבית" (קרי, בבעלות מנהל התוכן בבלוגיה), בו כל רשומה מומלצת תקבל רשומה משלה עם הפניה לרשומה המקורית (בעצם, אפשר גם רשומה יומית עם הפניות לכל המומלצים). כך, גם הרשומה המקורית תשא בגאון את ההפניה להמלצה שלה (במקום או לפחות בנוסף לתמונת המומלצים שבעל הבלוג יכול לשים לעצמו), וכך, מי שפיספס (בין אם פיספס המלצה לבלוג של עצמו או סתם בא לו לעבור על מומלצים מהעבר) יוכל לעשות זאת במקום מסודר.
 
../images/Emo45.gif

אני חושב שבלוג מומלצים יכול להיות בעייתי קצת. אם הוא לא יתעדכן אוטומטית, יהיה קשה לעדכן אותו ידנית בכל פעם שמתעדכנים המומלצים. הייתי מציע במקום זאת, ליצור עמוד עם ארכיון מומלצים לפי תאריכים, אשר יציג את כותרות הפוסטים המומלצים וקישור אליהן, ומידע נוסף אם נדרש. כך כל אחד יוכל לחפור בין הר המומלצים בתפוז, ולא רק של היום. כך תהיה מערכת שתתעדכן באופן אוטומטי לחלוטין - דבר שיעשה עבודה קלה וטובה לכולנו.
 
אני בעד

אני גם חושבת שצריך להיות דרך לשמר את הממולצים, אני אומנם דואגת לסמן את מה ששלי והומלץ אבל הייתי רוצה לראות ממולצים של אחרים.
 
בעד לגמרי!

י ש צורך להסדיר את עניין המומלצים. 1. שלא בעל הבלוג ישים את התמונה (כי פשוט כל אחד יכול) 2. בלוג שהומלץ יקבל תגית מיוחדת של מומלץ בצורה זו משתמש שירצה לקבל בחיפוש רק בלוגים מומלצים בנושא מסוים יוכל לעשות זאת בלי בעייה.
 

0r0r

New member
אני בספק אם היום כבר שומרים את המומלצים האלה

מה שנעשה בעבר הוא שהיו 8 רשומות במסד הנתונים וכל 8 מומלצים דרסו את קודמיהם ואיפסו את מונה הסטטיסטיקה שקיים למנהל הבלוגיה. אני בספק אם השיטה השתנתה מאז למרות שהצורך באותו ארכיון ידוע. בכל מקרה, כמובן שאני מסכים (עם הרעיון הכללי, לגבי דרך היישום: של יובל עדיפה).
 
למעלה