שיחת חולין...

שיחת חולין...

בחור אחד משוחח בטלפון עם בחורה שלעולם לא ראה. הבחור שואל: "מה את אוהבת בך?" הבחורה: "אני אוהבת את הגזרה הדקה שלי, את הטליה הצרה שלי ואת החזה המוצק והזקוף". הבחור: "מה את לא אוהבת בך?" הבחורה: "את שכבת השומן העבה שמסתירה את כל זה".
 
חחחחחחחחחחח.....

עם החיוך הזה אני הולך הביתה. תודה
 
למעלה