המורי הזקן
New member
שיחה נוקבת
טוב תראו,לפני איזה שעתיים ככה דיברתי עם אמא שלי אשכרה שיחה נוקבת על הקטע של הדת...אני לא הולך ממש לצאת אני עוד לא יודע מה אני אעשה..פשוט עוד לא גיבשתי את דרכי.אני מסתכל על כל מיני דברים בכל מיני צורות ואני חושב על הדברים האלה בשיקול דעת. קיצר בלה בלה בלה דיברנו והכל,אמרתי לה רגע אם אני לא אשמור שבת(זה העיקרון בכל הסיפור)את לא תאהבי אותי,לא תקבלי אותי? היא אמרה לי "אני אוהבת אותך ללא תנאים יותר מאתמול פחות ממחר,אבל אני לא אקבל אותך ככה" אז מה ההבדל בין הדברים?ואיך מתמודדים עם כזה דבר,מה עושים?
טוב תראו,לפני איזה שעתיים ככה דיברתי עם אמא שלי אשכרה שיחה נוקבת על הקטע של הדת...אני לא הולך ממש לצאת אני עוד לא יודע מה אני אעשה..פשוט עוד לא גיבשתי את דרכי.אני מסתכל על כל מיני דברים בכל מיני צורות ואני חושב על הדברים האלה בשיקול דעת. קיצר בלה בלה בלה דיברנו והכל,אמרתי לה רגע אם אני לא אשמור שבת(זה העיקרון בכל הסיפור)את לא תאהבי אותי,לא תקבלי אותי? היא אמרה לי "אני אוהבת אותך ללא תנאים יותר מאתמול פחות ממחר,אבל אני לא אקבל אותך ככה" אז מה ההבדל בין הדברים?ואיך מתמודדים עם כזה דבר,מה עושים?