שיוך לספק שירותי טלפון בינלאומי
הערב הקיש על דלתנו נציג של בזק בינלאומי וביקש מאיתנו לחתום על חידוש פרטים. קצת מוזר, לא? שאלתי אותו למה לא התקשר בטלפון, למשל... כשקראתי קצת פרטים בטופס, מסתבר ש"חלה טעות בשיוך" ואם לא אחתום עד 10.1.2002 יופסק השיוך. ואני מעולם לא ביקשתי שיוך, כנראה לבזק בינלאומי נוצר שיוך אוטומטי לאחר כניסת החוק לתוקפו. חושיי התחדדו, נוקשים בדלתי ומבקשים חתימה על פרטים, מאיימים שבתוך יומיים אנותק מהשיוך, מציעים לי מתנה על היותי לקוח... לא נראה טוב. סירבתי לחתום, ביקשתי לחשוב על הדברים בשקט. האיש עמד שם ונדנד לי בלי סוף, עד שנאלצתי לסגור את הדלת. מה קורה פה? נדמה לי שבזק בינלאומי בלחץ, הם רצים ללקוחות ברגע האחרון ומספרים סיפור מזוייף והצגה נחמדה, כדי לא לאבד את השיוך. מה דעתכם? מסריח, לא? אגי
הערב הקיש על דלתנו נציג של בזק בינלאומי וביקש מאיתנו לחתום על חידוש פרטים. קצת מוזר, לא? שאלתי אותו למה לא התקשר בטלפון, למשל... כשקראתי קצת פרטים בטופס, מסתבר ש"חלה טעות בשיוך" ואם לא אחתום עד 10.1.2002 יופסק השיוך. ואני מעולם לא ביקשתי שיוך, כנראה לבזק בינלאומי נוצר שיוך אוטומטי לאחר כניסת החוק לתוקפו. חושיי התחדדו, נוקשים בדלתי ומבקשים חתימה על פרטים, מאיימים שבתוך יומיים אנותק מהשיוך, מציעים לי מתנה על היותי לקוח... לא נראה טוב. סירבתי לחתום, ביקשתי לחשוב על הדברים בשקט. האיש עמד שם ונדנד לי בלי סוף, עד שנאלצתי לסגור את הדלת. מה קורה פה? נדמה לי שבזק בינלאומי בלחץ, הם רצים ללקוחות ברגע האחרון ומספרים סיפור מזוייף והצגה נחמדה, כדי לא לאבד את השיוך. מה דעתכם? מסריח, לא? אגי