שיגעון גדלות.

numb77

New member
שיגעון גדלות.

היי. אני סובלת מהפרעת אישיות גבולית.. שזה אומר שזה לא מפספס אף הפרעה שבתוך המחלה הזאת. לאחרונה החמיר אצלי השיגעון גדלות. הכוונה היא שאני נגעלת מהדברים האנושיים כמו : לאכול! זה מפריע לי ברמה מטורפות, עד כדי כך שאתמול אכלתי ארוחת ערב ומרוב ששנאתי את עצמי בעקבות הנפילה לחולשת האכילה, חתכתי לעצמי קצת את היד.. נמאס לי כבר מהשיגעון הזה. כל הזמן שאני אוכלת אני שונאת את עצמי ומרגישה ייסורי מצפון. ולא, זה לא הפרעת אכילה של ספירת קלוריות וכל הבולשיט הזה. אני לא עושה דיאטה. זה נובע מהעובדה שלאכול זה דבר שטחי, ובגלל שאני סוג של אלוהים אני לא מסכימה לעצמי לעשות דברים אנושיים. העלו לי את המינון של הסרוקואל מ50 מ"ג ל- 75 מ"ג. והחשק לאכול התגבר. נמאס לי כבר לחפור לפסיכולוגית על השיגעון גדלות הזה, אבל מה אני אעשה? זה כ"כ מטריד אותי! אני סובלת מזה מאוד. למה אני חייבת להיות אלוהים? למה??? למה כל המחשבות גדולה האלה? מאיפה זה נובע? בנוסף, אני לא נותנת לעצמי להנות. אם אני רק מזהה שאני מתחילה להנות, אני ישר נמנעת מההנאה. אה, ואני מזוכיסטית. מאובחנת.
 

גרא.

New member
numb77,בלא להתייחס לסמפטומים שאת מתארת,

כדאי שתדעי שהטיפול בפסיכוטראפיה שאת עוברת,אינו הטיפול היחידי.יש כיום שיטה חדשה בטיפול בשם "Dialectical Behavior Therapy " המתמקדת בשינוי דפוסי ההתנהגות והחלפתם בחדשים,ולשא בניתוח הגורמים להם.התיאוריה בבסיס השיטה היא שהפרעת אישיות גבולית היא תוצאה של שילוב בין הפרעה בילוגית להפרעה סביבתית. יש שני מוקדים שיוצרים את הסבל הרגשי: 1.פגיעות רגשית. 2.מחסור בכישורים הדרושים לפיקוח על רגשות שליליים וחיוביים כאחד. לכן השיטה מתמקדת בשינוי דפוסי ההתנהגות הלקויים בלא להאשים את האדם בקיומם.אפשר לשלב אותה עם שיטות קיימות כפסיכוטראפיה וטיפול תרופתי. אם יש לך כוח לקרוא מאמר מצויין על הפרעת אישיות גבולית,רצ"ב קישור. http://benafshenu.jerusalem.muni.il/psycology/bpd-narrow.html
 
למעלה