שיא ב WNBA

שיא ב WNBA

קנדיס פארקר, יקירת הפורום קלעה במשחקה הראשון 34 נק (שיא למשחק ראשון), תוסיפו לזה גם 12 ריב ו 8 אס' בנצחון של הלייקרס, זאת אומרת הספארקס. יש מצב שהיא תחליף את אנתוני בטורונטו?
 

the mnm factor

New member
שורה לברונית טיפוסית

זה מעלה בי את השאלה: מהו השיא המקביל בNBA ומי מחזיק בו? (הימור- צ'מברליין)
 
לא מצאתי

אבל אוסקר עשה טריפל דאבל במשחקו הראשון, וסיים עונת רוקי עם כמעט טריפל דאבל בחיפוש נוסף, ייתכן שזה וילט עם 43 נקודות ו28 ריבאונדים במשחק הראשון. סיים עונת רוקי עם ממוצע 37 נקודות
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מה לטורונטו? אי אפשר להביא אותה למכבי??

 
למעלה