שחר 33../images/Emo104.gif
אז לפני ה "מיכתב בבקבוק" השבועי שלי רציתי קודם כל לאחל לך המון אושר וקרבה לאמא ולהורים בכלל אני מחבק אותה ו מאחל המון בריאות ו הנאה מ מה שעוד נשאר בארץ ו תאמין לי שחר יש בארץ המון מרחבי מחיה שנשארו כמו שישנם לצערי המון מרחבי מחיה ש נהרסו ל אנשים ב שנים האחרונות ב מדינה הזו.. תחשוב רגע מה מרגישה היום אותה אמא ש אבדה את הילדה המתוקה שלה בערב החג ..מסביב ל שולחן לפעמים שחר כשאתה כותב ב דמגוגיה שאתה יודע ש אני לא מת עליה על ראש הממשלה ו על פועלו ו על ה מלטריזים שבו תחשוב מול מה ו מול מי עומד אותו האיש .. הוא עומד מול אנשים בצלם ש מנסים כל יום אבל כל יום ל החריב לי לך לנו לכולנו את מרחבי המחיה האהובים עלינו האנתפאדה לא התחילה בגלל אריק שרון שחר.. האנתפדה התחילה כחלק מאותו מאמץ של נמשך כבר יותר מ חמישים שנה ל החריב ל נו את מרחבי המחיה שלנו .. ו כנגד זה אנו צריכים המון כח אחדות ו ראש ממשלה חזק ש לצערי התכונה הנדרשת אצלו כרגע זוהי ה יכולת ל היות חזק להגיב ו להילחם על מרחבי המחיה האלו .. הוא צריך ל היות פטריוט הוא צריך ל היות חזק .. ו ביננו יש לו את זה .. שחר הכי קל ל נו ל בקר ו ל השמיצ ..יותר קשה ל נו ל קבל דברים ו ל סמוך על ראשי הממשלה שלנו מקווה ש תקדיש ל נקודה הזו מחשבה לפני שאתה מבקר ב צורה אכזרית כל כך את אותם אנשים ש דואגים ו דאגו ש הארץ היפה ו האהובה שלנו תישאר כדאי ש יהיה לי ולך אפשרות ל הנות ו ל הביט קדימה בתקווה .. אחדות.. זו המילה פה כל אמריקאי בין אם הוא דמוקראט בין אם הוא רפובליקן מצטמרר ו גאה לומר "גוד בלאס אמריקה".. ולנו מישום מה קשה ל התבטא ככה ..וזה מה שחבל.. אלוהים יברך את מדינת ישראל זהר
אז לפני ה "מיכתב בבקבוק" השבועי שלי רציתי קודם כל לאחל לך המון אושר וקרבה לאמא ולהורים בכלל אני מחבק אותה ו מאחל המון בריאות ו הנאה מ מה שעוד נשאר בארץ ו תאמין לי שחר יש בארץ המון מרחבי מחיה שנשארו כמו שישנם לצערי המון מרחבי מחיה ש נהרסו ל אנשים ב שנים האחרונות ב מדינה הזו.. תחשוב רגע מה מרגישה היום אותה אמא ש אבדה את הילדה המתוקה שלה בערב החג ..מסביב ל שולחן לפעמים שחר כשאתה כותב ב דמגוגיה שאתה יודע ש אני לא מת עליה על ראש הממשלה ו על פועלו ו על ה מלטריזים שבו תחשוב מול מה ו מול מי עומד אותו האיש .. הוא עומד מול אנשים בצלם ש מנסים כל יום אבל כל יום ל החריב לי לך לנו לכולנו את מרחבי המחיה האהובים עלינו האנתפאדה לא התחילה בגלל אריק שרון שחר.. האנתפדה התחילה כחלק מאותו מאמץ של נמשך כבר יותר מ חמישים שנה ל החריב ל נו את מרחבי המחיה שלנו .. ו כנגד זה אנו צריכים המון כח אחדות ו ראש ממשלה חזק ש לצערי התכונה הנדרשת אצלו כרגע זוהי ה יכולת ל היות חזק להגיב ו להילחם על מרחבי המחיה האלו .. הוא צריך ל היות פטריוט הוא צריך ל היות חזק .. ו ביננו יש לו את זה .. שחר הכי קל ל נו ל בקר ו ל השמיצ ..יותר קשה ל נו ל קבל דברים ו ל סמוך על ראשי הממשלה שלנו מקווה ש תקדיש ל נקודה הזו מחשבה לפני שאתה מבקר ב צורה אכזרית כל כך את אותם אנשים ש דואגים ו דאגו ש הארץ היפה ו האהובה שלנו תישאר כדאי ש יהיה לי ולך אפשרות ל הנות ו ל הביט קדימה בתקווה .. אחדות.. זו המילה פה כל אמריקאי בין אם הוא דמוקראט בין אם הוא רפובליקן מצטמרר ו גאה לומר "גוד בלאס אמריקה".. ולנו מישום מה קשה ל התבטא ככה ..וזה מה שחבל.. אלוהים יברך את מדינת ישראל זהר