שחר 33

זהר nj

New member
שחר 33../images/Emo104.gif

אז לפני ה "מיכתב בבקבוק" השבועי שלי רציתי קודם כל לאחל לך המון אושר וקרבה לאמא ולהורים בכלל אני מחבק אותה ו מאחל המון בריאות ו הנאה מ מה שעוד נשאר בארץ ו תאמין לי שחר יש בארץ המון מרחבי מחיה שנשארו כמו שישנם לצערי המון מרחבי מחיה ש נהרסו ל אנשים ב שנים האחרונות ב מדינה הזו.. תחשוב רגע מה מרגישה היום אותה אמא ש אבדה את הילדה המתוקה שלה בערב החג ..מסביב ל שולחן לפעמים שחר כשאתה כותב ב דמגוגיה שאתה יודע ש אני לא מת עליה על ראש הממשלה ו על פועלו ו על ה מלטריזים שבו תחשוב מול מה ו מול מי עומד אותו האיש .. הוא עומד מול אנשים בצלם ש מנסים כל יום אבל כל יום ל החריב לי לך לנו לכולנו את מרחבי המחיה האהובים עלינו האנתפאדה לא התחילה בגלל אריק שרון שחר.. האנתפדה התחילה כחלק מאותו מאמץ של נמשך כבר יותר מ חמישים שנה ל החריב ל נו את מרחבי המחיה שלנו .. ו כנגד זה אנו צריכים המון כח אחדות ו ראש ממשלה חזק ש לצערי התכונה הנדרשת אצלו כרגע זוהי ה יכולת ל היות חזק להגיב ו להילחם על מרחבי המחיה האלו .. הוא צריך ל היות פטריוט הוא צריך ל היות חזק .. ו ביננו יש לו את זה .. שחר הכי קל ל נו ל בקר ו ל השמיצ ..יותר קשה ל נו ל קבל דברים ו ל סמוך על ראשי הממשלה שלנו מקווה ש תקדיש ל נקודה הזו מחשבה לפני שאתה מבקר ב צורה אכזרית כל כך את אותם אנשים ש דואגים ו דאגו ש הארץ היפה ו האהובה שלנו תישאר כדאי ש יהיה לי ולך אפשרות ל הנות ו ל הביט קדימה בתקווה .. אחדות.. זו המילה פה כל אמריקאי בין אם הוא דמוקראט בין אם הוא רפובליקן מצטמרר ו גאה לומר "גוד בלאס אמריקה".. ולנו מישום מה קשה ל התבטא ככה ..וזה מה שחבל.. אלוהים יברך את מדינת ישראל זהר
 

שחר 33

New member
זוהר יקירי

ממש לא בא לי לפתוח את הנושא מחדש, שהרי את מה שהיה לומר אמרתי, ותאמין לי עידנתי ניסוחים. אחדד רק נקודה אחת בקשר למה שהעלת ובכל זאת אענה לך על קצה המזלג: אדם שרוצה להנהיג אותי, חייב שתיהיה לו אסטרטגיה ישימה, שממנה יגזור טאקטיקה ומהלכים למען המטרה שהציב לעצמו. לצערי למרות שאני מאד מנסה למצוא נקודות אור, אין בנהגה הנוכחית כלום מלבד שליפות בכל הנושאים, החברתיים, הכלללים והביטחוניים. וכל הפרמטרים מראים על כישלונות ונסיגה כללית. וזה לא עניין של ימין או שמאל, או פטריוטיזם כזה או אחר תאמין לי שהייתי מבקר גם מנהיגות שמאלנית אם הייתה מתנהגת כך. אני מבין את הצורך שלך משם להגן על כל מה שקור לישראל, אבל מכאן הדברים נראים לפעמים אחרת. אני מקווה ששלומך טוב ואני מקווה לראותך מבקר בארץ בקרוב. חחג שמח. שלך, שחר 33
 
למעלה