שוקלת לבטל את החתונה שלי

נו, אז תעשי לחמות נו נו נו.....הרי ברור שהיא נלחמת, צודקת או

לא, מי שיכול לעצור אותה הוא הילדון שרוצה להתחתן עם אישה מבוגרת אבל אין לו אומץ לעמוד מול מאמוש....אז מה הטענה שלך?
שתתחתן איתו למרות שאין לו עמוד שידרה והוא מצדיק את אמא שלו כי לדעתך לאמא אין זכות להתערב?
הילד חושב שיש לה......
 
אני לא מסכימה עם זה

אני לא מכירה את טינקרבל, אבל כשאיתי התחילו צעירים ממני זה היה בדרך כלל כי לא היה להם מושג בת כמה אני - יש נשים שנראות צעירות מגילן, וכבר קרה לי גם שאנשים "צד שלישי" רצו להכיר לי מישהו צעיר ממני בהפרש ניכר יחסית (5 שנים והסביבה) כי לא ידעו בת כמה אני והניחו לפי המראה שאני צעירה יותר.
&nbsp
היו מי שגם כשגילו את הגיל זה לא הרתיע אותם, לא חסרים גם מקרים של זוגיות מאושרת שהתחילה במקרה כששני הצדדים לא ידעו את הגילאים ולא כולם חושבים על השעון הביולוגי, יש גם חיה כזאת אנשים שלא רוצים ילדים או שמספיק להם ילד אחד או שניים.
 
איזה שובניזים? באותה מידה למשל לא הייתי רוצה שביתי הצעירה

תתחתן עם גבר מבוגר ממנה, רק שהעוקץ העיקרי לא נימצא והוא הפריון

זה כל ההבדל
 

mykal

New member
באמת? את בדקת כמה בחורים אינם פוריים?

כמות שאת בכלל לא מדמינת לעצמך--
הנה השובניזם במיטבו.
 
לטענתך את בדקת, אשמח לשמוע את הנתונים של חוסר פוריות

בקרב נשים בנות 40 ומעלה מול גברים בגיל הזה.
 

kaur

New member
ממש לא נכון

אי אפשר לדעת אם יהיו בעיות בכניסה להריון או לא. אני הריתי בגיל 39 ובגיל 41, נזקקנו לטיפולים *בגלל הגבר* וההריונות היו (השני קרוב לסיומו) רגועים ומוצלחים. הגיל איננו הופך את ההריון אוטומטית לסיכון גבוה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ממש כן נכון

מקרה אנקדוטי שלך הוא לא דוגמה וצריכים להסתכל על הסטטיסטיקה ובעזרת חוק המספרים הגדולים רואים בבירור את מה שהוא כתב לך.
 

kaur

New member
הוא כתב שזה הריון בסיכון

וזה פשוט לא נכון. הסיכויים פחות אופטימיים, זה לא אומר שזה "בסיכון" בהגדרה הרפואית.
ואגב, עד שלא בדקנו את הפוריות של בן הזוג היקר, גם הוא מוטל בספק. לידיעת האם הגאה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הוא כתב הסיכוי להריון בסיכון רב יותר

כמו כן, שי דברים נוספים שהוא לא כתב, שקשורות בכל מיני מחלות גנטיות שעולות ככל שהגיל מתקדם יותר, יש יותר סיכוי לאוטיזם ועוד פנינים לא עלינו.
 

kaur

New member
לא, כי עדיף לפסול אנשים על בסיס סטטיסטיקה

למשל, את כל השמנים, רזים, חולים במחלות קלות שמעלות סיכוי למחלות אחרות, ועוד. או אולי לבדוק מראש את הפוריות של גברים ונשים גם יחד לפני החתונה, כדי שנוכל לדעת אם חלילה הבן יקיר הצעיר הוא פגום לא עלינו?
הנקודה היא שלפסול מראש על בסיס סיכוי, שאגב לא כזה נוראי בגיל שלה (היא לא בת 45) זה טמטום. אבל זו בעיה של הבחור הצעיר.
יאללה, תמשיכו להתנשא.
 
אישה יקרה, בשום מקום לא כתבתי או טענתי שיש לפסול מישהו

אני יכולה להתמודד עם הדברים שאני כותבת לא עם הדברים שאת ממציאה שאני כותבת.

אגב, כשאת כותבת על אדם שהוא פגום זו מילה שמעוררת זכרונות מימים חשוכים, דעי וקחי שיעור לחיים, אין אנשים פגומים, זכרי זאת תמיד, הגישה שלך בה את מתייחסת לאנשים כפגומים היא מחרידה
 
אתחיל ואומר זאת...גם אני לא הייתי שמחה שבני יתחתן עם אישה

מבוגרת ממנו בלמעלה מעשור שנים, בעיקר כשאת מתחילה להתקרב אל הגיל בו לעשות ילדים עלול להפוך עבורכם למשימה קשה.

אבל!!!!
זו הבעיה שלי, לא שלו ולא שלך, הייתי אומרת לו את שעל ליבי וברגע שהוא היה מחליט כן ללכת על זה לא היה שומע ממני יותר מילה והייתי מקבלת אותך מכבדת אותך ומקווה שאם חלוף הזמן אוהבת.
אם חמותך לעתיד לא נוהגת כך, זו בעיה שלה, הבעיה שלך זה לא היא, הבעיה שלך היא בן זוגך, אם הוא נותן לה מקום להתנהג אליך בצורה לא מכבדת ולא נעימה ואפילו כמו שכתבת היא מצליחה לייצר בינכם ריבים זו הסיבה היחידה שלא הייתי מתחתנת איתו ולא שום דבר אחר.
 
אפשר גם לדחות.

האינסטיקנט שלך נכון,
לדעתי ייעוץ זוגי יעזור לכם להגיע להחלטה. זה מאוד קשה כשלחמות יש דריסת רגל בזוגיות, זוגיות זה אתגר בפני עצמו ולא צריך עוד גיבנת.
 
אני ממליצה לך לעשות חיפוש בפורום

קראתי פה בעבר כמה סיפורים מזעזעים שסיפרו בנות שלא מחובבות ע"י חמותן, בחלק מהמקרים היה ברור ושקוף שהבעיה היא אצל החמות מהסוג שעל גבול האי שפיות, ועדיין מי שסבלה כל הזמן הזה זו הכלה ולא עזר לאותן בנות שהן בצד הצודק - החמות מיררה את חייהן וכשהצטרפו ילדים למשוואה (אפרופו) בכלל היו בעיות.
&nbsp
נכון שזה מרגיש לא הוגן לצאת מזוגיות שאת מאושרת בה בגלל החמות, אבל אלו החיים שלך - וכמו שלא היית נשארת בקשר עם בן זוג שמתייחס אלייך בצורה כזאת, אותו הדבר עם המשפחה שלו, ואם האפשרות לניתוק קשר עם המשפחה שלו לא עומדת על הפרק, מדובר במיטה חולה מאוד שאת נכנסת אליה.
&nbsp
ו-אם יורשה לי, בתור מישהי שבעצמה לא ממש צעירה וחוזרה ע"י צעירים ממנה, אני נוטה להבין את החששות של חמותך בנושא הפוריות, אני נמנעתי לצאת עם צעירים משמעותית בין היתר בגלל בעיית אי תיאום זמנים. לא שזה מצדיק את היחס שלה וקיימת גם תופעה כזאת של אנשים שלא רוצים ילדים, אבל אם הולכים לכיוון הזה אני מסוגלת להבין מה מפריע לה - היא חושבת על טובת הבן שלה.
&nbsp
 
לא מסכימה עם השורה האחרונה.

אי אפשר להסיק מההתנהגות שלה שהיא חושבת על טובת הבן שלה. אולי היא רוצה נכדים, וחושבת על טובתה שלה, למשל?
 
היא רוצה נכדים ורוצה ילדים בשביל הבן שלה

אני מניחה שאם הבן שלה היה אלהורי, היא לא הייתה מגיבה ככה, אבל היות שהיא מכירה את הבן שלה יותר טוב מכולנו פה, כנראה שהיא יודעת שהוא רוצה ילדים וחוששת בשבילו שזה לא יקרה (מישהו אמר שהוא בן יחיד אגב?)
&nbsp
אני יכולה לספר לך על ידיד שלי שעבר קטע לא נעים - אחרי מעל לשנתיים עם בת זוגו ההורים שלו תפסו אותו לשיחה, הזכירו לו ששניהם כבר בני 30+ עם פלוס לא סמלי, ציינו שהם מאוד אוהבים את זוגתו וביקשו שהוא יחליט כבר לאן הוא לוקח את זה כי היא לא נהית צעירה יותר - הם כיוונו יותר לצד שלה ולחוסר ההגינות כלפיה, אבל במקביל הזכירו לו שהזמן לא הולך לטובת שניהם אם הוא באמת סובר שזו האשה של חייו (וזה אכן המצב, היום הם נשואים והורים).
&nbsp
אני הייתי בשוק כשהוא שיתף אותי בזה, זה נראה לי כמו התערבות מוגזמת של ההורים, אבל בתכלס הם צודקים וכאן הם גם חשבו עליה ועל טובתה, כי אם הוא היה מחליט שנה אחרי זה שבעצם הוא לא רואה את חייו איתה, לכו תדעו אם היא הייתה זוכה להיות אמא.
&nbsp
מהצד השני, יש אנשים שלא רוצים ילדים, זה משהו שאנשים הוריים נוטים לפספס, אבל במקרים כאלו דברים הולכים אחרת.
 
אי אפשר לדעת מההתנהגות שלה

אם אכפת לה אם לבן שלה יהיו ילדים בשבילו או בכלל אם אכפת לה ממשהו שקשור לבן שלה, להבדיל מאם אכפת לה שיהיו לה נכדים. העובדה שהיא רוצה שיהיו לו ילדים פשוט לא אומרת כלום לגבי מה שהיא חושבת שיהיה עדיף או טוב עבורו, ובהחלט יכולה לנבוע רק ממה שהיא חושבת שיהיה עדיף עבורה.
ושלא תביני לא נכון - אני מבינה לגמרי מי שרוצה נכדים. אבל, שוב, זה לא אומר כלום לגבי מה שהוא חושב על הילדים שלו - זה כל מה שרציתי להעיר.
אנשים שאינם הסבים לעתיד שמנסים להשפיע על מישהו שיהיו לו ילדים אולי באמת חושבים על טובתו. במקרה של הסבים, שיש להם רווח אישי מהעניין, פשוט קשה לדעת.
 
בתכלס אי אפשר לדעת כלום

אנחנו לא מכירות לא את הזוג ולא את אמו של הבחור, יכול להיות שהיא לא מחבבת את הבחורה מסיבות אחרות לגמרי שלא ידועות לנו, יכול להיות שהיא מתנגדת לזוגיות הזאת מסיבות מטופשות לחלוטין או להפך, יכול להיות שיש לה כלות אחרות שהיא לא מרוצה מהן ולכן היא טעונה ובקיצור - הכל יכול להיות, הנקודה היא שמה שאני כתבתי ואת לא הסכמת איתו, זה שאני נוטה להבין את החששות של החמות בנושא פוריות, כי ממה שאני יודעת על אמהות, הן רוצות את הטוב ביותר לילדים שלהם וכמו שהן רוצות שהילד ימצא עבודה טובה כי ככה מקובל, הן ירצו גם שלילד יהיו ילדים, גם בשבילו ולא רק בשבילן כדי שיהיו סבתות (ואז הילד יוכל לסנג'ר אותן כשהילד יהיה חולה ובחופשות).
&nbsp
&nbsp
 
למעלה