שון פטישון / מורן ב

ימיתוש

New member
שון פטישון / מורן ב

אני חזרתי מחו``ל ואני לא מכירה אף אחד ואתכם אני לא מוצאת!!!! איפה כולם נעלמו? מהר ליצור איתי קשר ! כולו עברו 4 חודשים איך כולם שכחו אותי? פטישוןןןןןןןן שלי התגעגעתי אלייך נורא. מצפה לראותך שוב! יאללה חבר`ה תיצרו קשר!
 

moran-b

New member
ימיתושששש

מתוקהההההההה התגעגעתי!!!! יאללה תחפשי את הטלפון שלי בין כל הניירת שלך ותרימי טלפון. יש מפגש היום בערב!!! תבואי. גם הפטיש יהיה שם ... התגעגעתי... איך היה בארה``ב????? מתי נחתת בכלל???. יאללה תתקשרי!
 
למעלה