מהונג קונג יש מעבר לסין
לעיר שכרגע ברח לי שמה מהראש, העיר היא עיר גדולה וממנה אפשר להמשיך לכל מקום בסין, אני אישית לא התרחקתי יותר מדי כי חזרתי מהונג קונג וקיבלתי אישור כניסה רק לימים בודדים. בכל אופן יש שם כמה דברים חמודים, מיניאטורות של אתרים מפורסמים בעולם וגן בו מוצגות כל הקבוצות האתניות בסין, זה קצת משעשע כי הכל מוצג כיופי טופי, כך הטיבטים הכבושים למשל מוצגים כאוהבי סין.... ההמשך הוא בתחבורה יבשתית, המרחק עצום...אם יש לך זמן אני מניח שזו דרך ובה להכיר את סין האמיתית, אם לא -אולי שווה לשקול טיסה.