שבת שלום :) היי, אני חדשה בפורום ומתעניינת מאוד בעיצובים עם בצק סוכר- יש לי כבר כמה ניסיונות. אני מאוד מעוניינת לדעת כיצד מפסלים עוגות ונעלי עקב- אשמח לעצות והדרכות:) אני מצרפת תמונה של עוגה שהכנתי אשמח להארות והערות. שיהיה המשך סופ"ש נפלא!