שבת שלום :)

SweeT R

New member
שבת שלום :)

היי, אני חדשה בפורום ומתעניינת מאוד בעיצובים עם בצק סוכר- יש לי כבר כמה ניסיונות.
אני מאוד מעוניינת לדעת כיצד מפסלים עוגות ונעלי עקב- אשמח לעצות והדרכות:)

אני מצרפת תמונה של עוגה שהכנתי אשמח להארות והערות.
שיהיה המשך סופ"ש נפלא!
 

net the jet

New member
נסי לפי נושא ספציפי ביו-טיוב, או הכי טוב,

להשתתף בסדנה.
לא מכירה הדרכות ספציפיות, אני בעיקר עובדת ע״פ תמונות כשנתיקלת בנושא חדש.
 
למעלה