אם הייתי מגלה את הפורום
לפני שהתחלתי את הפונדקאות,שהייתי בגדר של מחשבות בלבד. טעויות קריטיות לא היו נעשות
((OK עתה אני מנסה לגשר ולהתחיל הכל מחדש
) נעמה,מהפורום בהחלט אפשר לשאוב המון דברים:כוחות נפש לתהליך,אינפורמציה,(אמיתית),חברות טובות שאיתך בכל עת!,תמיכה,ובעצם הכללללללללללללללל
מירב-הרעיון להקים את הפורום,הוא דבר גאוני