שבת שלום לכולם

נעמה212

New member
שבת שלום לכולם

אני רוצה להגיד שהפורום הזה מאוד עוזר לנו, אמנם עוד לא ממש התחלנו אנחנו בשלב גיוס הכסף אבל אני מרגישה שאני כבר יודעת המון על התהליך וזה מקטין את החששות והפחדים. שבת שלום לכולם. נעמה
 

מירבי*

New member
שבת שלום ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

נעמה יקרה, אני שמחה שאת מצליחה להפיק תועלת מהפורום, רוב הבנות כאן נמצאות כבר בתוך התהליך אבל גם הן כמוך, קראו וכתבו כאן עוד לפני שהתחילו. שבת שלום לכולם
 

עָנת

New member
אם הייתי מגלה את הפורום

לפני שהתחלתי את הפונדקאות,שהייתי בגדר של מחשבות בלבד. טעויות קריטיות לא היו נעשות
((OK עתה אני מנסה לגשר ולהתחיל הכל מחדש
) נעמה,מהפורום בהחלט אפשר לשאוב המון דברים:כוחות נפש לתהליך,אינפורמציה,(אמיתית),חברות טובות שאיתך בכל עת!,תמיכה,ובעצם הכללללללללללללללל
מירב-הרעיון להקים את הפורום,הוא דבר גאוני
 
למעלה