שבת נהדרת לכולם... 
ובמיוחד לנקיטה,לארה,מישל,אורית 36 שבזכותכן, השבוע יזכר לטוב במיוחד... אל תרחמו על הצ`ולנט, החמין הג`חנון והמראגז (לא שאני יודע מה זה). תבלו פה נהדר בסופ``ש בלעדיי (יהיה קשה, אני יודע, אבל...לנשוך שפתיים ולהמשיך) ואל תשכחו, לכל שבת יש מוצ``ש ולכל מוצ``ש יש יום ראשון.. אז ניפגש פה ביום א, על הבוקר (אם לא אשבר לפני) היו שלום חברות נ ה ד ר ו ת !!!! אוהב אותכן. הוריקן (לפני הקריז)
ובמיוחד לנקיטה,לארה,מישל,אורית 36 שבזכותכן, השבוע יזכר לטוב במיוחד... אל תרחמו על הצ`ולנט, החמין הג`חנון והמראגז (לא שאני יודע מה זה). תבלו פה נהדר בסופ``ש בלעדיי (יהיה קשה, אני יודע, אבל...לנשוך שפתיים ולהמשיך) ואל תשכחו, לכל שבת יש מוצ``ש ולכל מוצ``ש יש יום ראשון.. אז ניפגש פה ביום א, על הבוקר (אם לא אשבר לפני) היו שלום חברות נ ה ד ר ו ת !!!! אוהב אותכן. הוריקן (לפני הקריז)