שבת נהדרת לכולם... :cool:

הוריקן

New member
שבת נהדרת לכולם... :cool:



ובמיוחד לנקיטה,לארה,מישל,אורית 36 שבזכותכן, השבוע יזכר לטוב במיוחד... אל תרחמו על הצ`ולנט, החמין הג`חנון והמראגז (לא שאני יודע מה זה). תבלו פה נהדר בסופ``ש בלעדיי (יהיה קשה, אני יודע, אבל...לנשוך שפתיים ולהמשיך) ואל תשכחו, לכל שבת יש מוצ``ש ולכל מוצ``ש יש יום ראשון.. אז ניפגש פה ביום א, על הבוקר (אם לא אשבר לפני) היו שלום חברות נ ה ד ר ו ת !!!! אוהב אותכן. הוריקן (לפני הקריז)
 

אורית 36

New member
שבת שלום ....גם ממני



הוריקן... ניחא מרגז..<שאני לפחות יודעת מה זה> אבל...מישהוא יכול להסביר לי מה זה ספינג` ????? נפגש בראשון ובנתיים בוא לא נשכח להנות גם מהשבת. אוהבת את כולכם אורית 36
 

ספינקס

New member
ספינז`

ספינז`

אחותי ספינז` שלא תדעי מה זה, מילא תימניה שמעולם לא הייתה בחינה, אבל ספינז`לא לדעת מה זה, בקיצור סופגניה בצורת חישוק עם חור באמצע, מטוגנת בשמן, אחלה של דבר. הסברים מפורטים תוכלי לקבל בערוץ הקהילתי המרוקאי הענף כאן בחדר.
 

הוריקן

New member
ספינז`? אי אפשר להגיד סופגניה?



תודה ספינקס עכשיו גם אני יכול להסתובב בקהילת מרוקו בחדר, בלי שידעו שאני פולני
 

ספינקס

New member
ספינז` ולא סופגניה



הוריקן יקירי, בזה הרגע פגעת קשות בכבודו של הספינז`. אין שום קשר ולו מקרי ביותר בין ספינז` לסופגניה, חוץ מזה ששניהם מטוגנים. בתור מרוקאי גאה שלא מכיר בסופגניה כלל, אין מקום להשוואה לא בטעם לא בריח לא בצורה וגם לא במי שמכין את אותו ספינז` שאתה שואל עליו. אז בפעם הבאה קצת כבוד לספינז`.
 

הוריקן

New member
על ספינז` ופולנים.... ;-)



מישל.... כמו שבשבילי האשכנזי ספינז`=סופגניה, אבל ספינקס טוען שההבדל תהומי.... מבחינתם....אנחנו האשכנזים, כןלנו פולנים.גם ההונגרים ואין טעם לבלבל אותם בהסברים ארוכים......
 
למעלה