בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.
אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.
יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
משהו קרה ללינק...בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.
הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.
https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45
מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.
http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
השתמש בקיצור קישורים: בצד שמאל לחץ על 'לינק'משהו קרה ללינק...
ניסיון 1
https://maps.google.es/maps?q=malag...id=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,76.9,,1,3.05
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...source=embed&output=svembed"></iframe><br /><small><a href="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...amp;cbp=12,76.9,,1,3.05&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">View Larger Map</a></small>
אחת האופציות צריכה לעבוד.
נקודת המבט היא מעיקול ה S בכביש MA447 ליד העיירה Bermenjo
יפה! מצאתי נק' צפיה טובה יותר, במיוחד לאביתר:בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.
הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.
https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45
מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.
http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
גדול! בבית שליד וויתרתי והזזתי את האיש לעיקול
חה חה חה ! ענק !!!
התמונה, משהו משובש עם הלינקים של תפוזבשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.
הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.
https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45
מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.
http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
כמה עולה כרטיס ברכבת למדריד?בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.
הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.
https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45
מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.
http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפיתכמה עולה כרטיס ברכבת למדריד?
בארץ: אילת לבעל-בק בשעתיים וחצי.מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית
החיפוש לפי אתר RENFE בכתובת הבאה http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html לנסיעה מחר וחזרה ביום א' הבא מראה שהמחיר לכיוון הוא:
מחלקת תיירים: בלתי גמיש (חייבים לעלות לרכבת ספציפית) €63.30 , גמיש: €79.50
מחלקת תיירים פלוס: בלתי גמיש 76.30 € , גמיש 95.40 €
מחלקה ראשונה (Preferente) : בלתי גמיש 82.70 € , גמיש 103.40 €
מחלקה ראשונה (Club) שאיננה קיימת ב8 מתוך 11 הרכבות שיוצאות מחר ממלגה למדריד בין 9 בבוקר ל9 בערב (האחרונה מגיעה לבירה חמש דקות לפני חצות):
בלתי גמיש 99.30 € גמיש 124.10 €
מחר, שהוא כידוע יום א' ה"קדוש" לנצרות הקתולית יש 11 רכבות בקו זה, והן יוצאות בין 9 בבוקר ל9 בערב לפי הלו"ז הבא:
09:00, 11:05, 12:05, 14:05, 15:00, 16:05, 17:00, 18:10, 19:05, 20:10 ו 21:05
משך הנסיעה בחלק מהרכבות הוא בין 2:25 ל2:50 תלוי בתחנות העצירה של הרכבות הספציפיות.
המרחק בין הערים מלגה ומדריד הוא כ530 ק"מ, ולהערכת גוגל נסיעה ביניהן במכונית תיקח 4:50 בקירוב.
6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זולמחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית
החיפוש לפי אתר RENFE בכתובת הבאה http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html לנסיעה מחר וחזרה ביום א' הבא מראה שהמחיר לכיוון הוא:
מחלקת תיירים: בלתי גמיש (חייבים לעלות לרכבת ספציפית) €63.30 , גמיש: €79.50
מחלקת תיירים פלוס: בלתי גמיש 76.30 € , גמיש 95.40 €
מחלקה ראשונה (Preferente) : בלתי גמיש 82.70 € , גמיש 103.40 €
מחלקה ראשונה (Club) שאיננה קיימת ב8 מתוך 11 הרכבות שיוצאות מחר ממלגה למדריד בין 9 בבוקר ל9 בערב (האחרונה מגיעה לבירה חמש דקות לפני חצות):
בלתי גמיש 99.30 € גמיש 124.10 €
מחר, שהוא כידוע יום א' ה"קדוש" לנצרות הקתולית יש 11 רכבות בקו זה, והן יוצאות בין 9 בבוקר ל9 בערב לפי הלו"ז הבא:
09:00, 11:05, 12:05, 14:05, 15:00, 16:05, 17:00, 18:10, 19:05, 20:10 ו 21:05
משך הנסיעה בחלק מהרכבות הוא בין 2:25 ל2:50 תלוי בתחנות העצירה של הרכבות הספציפיות.
המרחק בין הערים מלגה ומדריד הוא כ530 ק"מ, ולהערכת גוגל נסיעה ביניהן במכונית תיקח 4:50 בקירוב.
תוסיף שעה נסיעה למלאגה וזה די ביוקר.6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול
אני דווקא חושב שעדיף להכיר ארץ לאטתוסיף שעה נסיעה למלאגה וזה די ביוקר.
7 שעות בדרכים זה ביזבוז של יום שלם, כך שאם אתה בחופשה מוגבלת בזמן הכסף שאתה חוסך על נסיעה מתקזז עם יום חופשה בתשלום שאתה מבזבז.
מנסיון אישי, במדריד, יותר נכון בכניסות אליה6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול
תרומתי הצנועה כאותשבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.
אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.
יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
תרומתי הצנועה כאות
האם זה הגבוה שבחבורה?
צולם בחמישי האחרון.
ולפני שנה...שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.
אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.
יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
תמונה מצוינת. תודה רבה!ולפני שנה...
בסיס הניצב.
צולם לפני שנה בתאריך 04/02/2013.
ביער, סמוך לפורטל מנהרה 3Aשבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.
אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.
יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.