שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

zvir1

New member
כרגע הקריז נרגע , אבל נרקומן תמיד צריך עוד

תמונה אחרונה - אבקש התייחסות מ-zvir הדגול.
תמונת מסילות בכניסה הצפונית לתפעולית נען. צבי: מה מצב הקריז? נרגענו?
כרגע הקריז נרגע , אבל נרקומן תמיד צריך עוד
עוד קו העיירות , עוד A1 , עוד עכו נהריה , עוד יבנה מערב אשדוד . תודה מראש על המתאדון המסופק עם כל שרשור.
 

בועז ל

New member
יפה שהפכת אותי לסוחר סמים


כרגע הקריז נרגע , אבל נרקומן תמיד צריך עוד
עוד קו העיירות , עוד A1 , עוד עכו נהריה , עוד יבנה מערב אשדוד . תודה מראש על המתאדון המסופק עם כל שרשור.
יפה שהפכת אותי לסוחר סמים
 
תודה רבה! מ.א.ן כהלכתו!

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תודה רבה! מ.א.ן כהלכתו!
 

darkshadow1

New member


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.

"תחנת הזברה" פשוט מכוערת
 

easylivin

New member


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
 

amit1270

New member
תודה רבה על הדיווחים, התמונות והסרטונים


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תודה רבה על הדיווחים, התמונות והסרטונים
 

mauzer

New member


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
 

ניקולאי

New member


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
 
רבה בועז !

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
רבה בועז !
 

wantok

New member


שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בועז, בימים האחרונים בחרתי להתבוסס בדשא

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
בועז, בימים האחרונים בחרתי להתבוסס בדשא
של מגרשי הגולף בקיסריה במקום במנהרות התת קרקעיות של הרי יהודה.
 
מוזר.....לא ראיתי בקיסריה מיצובישי אחת.....הא

בועז, בימים האחרונים בחרתי להתבוסס בדשא
של מגרשי הגולף בקיסריה במקום במנהרות התת קרקעיות של הרי יהודה.
מוזר.....לא ראיתי בקיסריה מיצובישי אחת.....הא
האם הגעת לקיסריה עם הרכבת? אפשר לרדת בתחנת קיסריה-פרדס חנהל'ה, ומשם בטרמפים עד למגרשי הגולף. תהנה: זה אחלה משחק!
 

alantan

New member
תודה רבה בועז!

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תודה רבה בועז!
מן הסתם סוף השבוע שלי מתחיל מאוחר יותר, ואולי בגלל זה אני מתקשה להדביק את הפער במעבר על כל השרשורים... אבל ההנאה גדולה כשהיא מגיעה!
 

amit1270

New member
סוף השבוע שלך מתחיל ביום שני?


תודה רבה בועז!
מן הסתם סוף השבוע שלי מתחיל מאוחר יותר, ואולי בגלל זה אני מתקשה להדביק את הפער במעבר על כל השרשורים... אבל ההנאה גדולה כשהיא מגיעה!
סוף השבוע שלך מתחיל ביום שני?
 

באג2003

New member
על הסיקור!

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
על הסיקור!
ועל כל אלה מהחודש האחרון שקראתי בדיעבד ולא הספקתי להודות!
 
תודה גם ממני

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תודה גם ממני
בשבועיים האחרונים ה'תפוז' השתגע אצלי לכן אני כמעט לא מגיב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה