הג'ירפה התחפשה לזברה?
הג'ירפה התחפשה לזברה?צמד המגדלים
שחיפוים החל אף הוא.
הג'ירפה התחפשה לזברה?צמד המגדלים
שחיפוים החל אף הוא.
מגדל הרציף הישןשבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
מגדל הרציף החדששבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
הקיר האקוסטישבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
השלמת הקיר האקוסטי.שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
חניון הרכבת החדש.שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
לצערי הדגש על בנתייםחניון הרכבת החדש.
אופס...אין חניון. בשאלות נא לפנות לראש עיריית רמלה. בינתיים, ניתן להתנחם בכך שאין גם מזבלה.
החניון בתחנת לוד לא נראה הרבה יותר טובחניון הרכבת החדש.
אופס...אין חניון. בשאלות נא לפנות לראש עיריית רמלה. בינתיים, ניתן להתנחם בכך שאין גם מזבלה.
תחנת כפר מנחם.שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכחשל אנדי.
תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
A1 - הרכבת TBM בשלוש דקות.
בואו תראו כמה זה קל. סרטון שנערך ממצלמת האתר ע"י "מנרב" ומתעד את הרכבת המפלצת מלטרון.
מעולה!A1 - הרכבת TBM בשלוש דקות.
בואו תראו כמה זה קל. סרטון שנערך ממצלמת האתר ע"י "מנרב" ומתעד את הרכבת המפלצת מלטרון.
A1תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
A1- במפעל הסגמנטים של "מנרב"
החזר חוב קטן. לבקשתו של אריק, אני מעלה סרטון קצרצר, אחד מתוך כמה שצילמתי, מתוך הטקס שנערך ביום ו' שעבר במפעל הסגמנטים של "מנרב". תנאי הצילום במפעל לא היו נוחים במיוחד (העוגות והפוקצ'ות מאוד הפריעו) והתוצאות בהתאם. אי לכך, אני מאוד מקווה שששת קוראיי הנאמנים יתרמו תרומה להכפלת מספר הצפיות בסרטון.
A1 - תחילת כרייתה של מנהרה מס' 1תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
בראבו לתולי התולעת!A1 - תחילת כרייתה של מנהרה מס' 1
אתמול זה התחיל. מכונת הכרייה הגרמנית של MosMetroStroy ו"מנרב" נגסה ביסים ראשונים באדמת לטרון. הטעם לא היה משהו (רק ב-), ולכן נאלצה המכונה להסתפק בכרייה בת שני מטרים בלבד - כרוחב טבעת אחת של סגמנטים. בשל כמות העפר הקטנה במהלך ההפעלה הראשונית, לא נכנס "חילזון" פינוי העפר (בורג ארכימדס) לפעולה. עד סוף פברואר לא תעבוד המכונה ב"פול גז" ותכרה כ-20 מ' בלבד. למותר לציין, כי הנ"ל עקב ביצוע תהליכי פיקוח ובקרה, שמטרתם לוודא את עבודתה התקינה של המכונה לאורך זמן. חודש מרץ צפוי הקצב החלקי להימשך. כ-180 מ' צפויים להיכרות במהלך חודש זה. רק באפריל יואץ הקצב והמכונה תעבוד בתפוקה מלאה - כ-350 מ' כרייה לחודש עבודה. בתמונה המסבירה את הימנעותי מביקור באתר בלטרון: רק פיינשטיין וישו מסוגלים ללכת כאן.
בכיף. אגב, תולי או "זיוה אירינה"?בראבו לתולי התולעת!
תודה בועז על הסקירה.
רעיון מצוין.בכיף. אגב, תולי או "זיוה אירינה"?
ואולי כדאי בכלל לפתוח סקר/שרשור הצעות לקביעת שמה של המכונה? כמי שהציע את השם הראשון למכונה ("תולי"), אני מבטיח להפעיל קשרים בהנהלת הפורום ע"מ שהשם הראשון שהוצע אכן יתקבל...
עיר הברקתרעיון מצוין.
אם המכונה היא תולי התולעת , אז ירושלים צריכה להיות עיר הברקת עם או בלי הקוסם מארץ עוץ.
קבל תיקון קל, דוק'עיר הברקת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.