שבתשתיות - A1

מצב
הנושא נעול.
עכשו אפשר לפתור את החידה שלך משבוע שעבר :)

מנהרות מילוט
מדלגים למנהרה 4 ששולחת חמש זרועות מילוט אל רכס ליפתא. נתחיל במנהרה 1, שניצלה את 'תקופת הדמדומים' וצימחה קומפלקס מדרגות בן ארבע קומות, שיורד ממפלסו של כביש 1 אל פתח מנהרת המילוט. כזכור, מנהרת המילוט 1 מצויה כמה עשרות מטרים בלבד מפתחה המערבי של מנהרה 4. משמע: סמוכה מאוד לכביש ולגינות סחרוב. (3 תמונות)
עכשו אפשר לפתור את החידה שלך משבוע שעבר :)
 

בועז ל

New member
הדרך אל מנהרת המילוט 1

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הדרך אל מנהרת המילוט 1
נרד ממפלס כביש 1 באמצעות טור מדרגות ושביל הנגשה לנכים אל הכניסה לחדר המדרגות של מנהרת המילוט. גם מעלית תהיה במבנה, שהצליח להתחמק מהראדאר שלי. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
הפסקה

הדרך אל מנהרת המילוט 1
נרד ממפלס כביש 1 באמצעות טור מדרגות ושביל הנגשה לנכים אל הכניסה לחדר המדרגות של מנהרת המילוט. גם מעלית תהיה במבנה, שהצליח להתחמק מהראדאר שלי. (3 תמונות)
הפסקה
 

alantan

New member
מעלית עבור מבנה שנועד למילוט בשעת חירום? האם זה בגלל המרחק

הדרך אל מנהרת המילוט 1
נרד ממפלס כביש 1 באמצעות טור מדרגות ושביל הנגשה לנכים אל הכניסה לחדר המדרגות של מנהרת המילוט. גם מעלית תהיה במבנה, שהצליח להתחמק מהראדאר שלי. (3 תמונות)
מעלית עבור מבנה שנועד למילוט בשעת חירום? האם זה בגלל המרחק
ממנהרה 4, כך שהשימוש במעלית בעת מילוט יהיה סביר וכדי לספק את הצרכים עבור בעלי מוגבלויות?
 

amit1270

New member
באמת קצת מוזר.

מעלית עבור מבנה שנועד למילוט בשעת חירום? האם זה בגלל המרחק
ממנהרה 4, כך שהשימוש במעלית בעת מילוט יהיה סביר וכדי לספק את הצרכים עבור בעלי מוגבלויות?
באמת קצת מוזר.
מעלית דורשת תחזוקה שוטפת ואין הרבה טעם להחזיק אחת כזאת רק בשביל פעם בשנה-שנתיים (וזה במקרה הגרוע). בלי זה היא פשוט תחליד שם וכשיצטרכו אותה לא תעבוד. מלבד זאת, כשיש שריפה או מקרה חירום אחר שעלול להשפיע על מערכות החשמל ההמלצה הגורפת היא לא להשתמש במעלית.
 

jp3raptor

Member
סביר להניח שמדובר בדרישה מחמירה של אגף ממשלתי כלשהו

באמת קצת מוזר.
מעלית דורשת תחזוקה שוטפת ואין הרבה טעם להחזיק אחת כזאת רק בשביל פעם בשנה-שנתיים (וזה במקרה הגרוע). בלי זה היא פשוט תחליד שם וכשיצטרכו אותה לא תעבוד. מלבד זאת, כשיש שריפה או מקרה חירום אחר שעלול להשפיע על מערכות החשמל ההמלצה הגורפת היא לא להשתמש במעלית.
סביר להניח שמדובר בדרישה מחמירה של אגף ממשלתי כלשהו
אין כמו לבזבז כסף על משהו לא הגיוני.
 

amit1270

New member
כן, בדרישות מחמירות אנחנו טובים...

סביר להניח שמדובר בדרישה מחמירה של אגף ממשלתי כלשהו
אין כמו לבזבז כסף על משהו לא הגיוני.
כן, בדרישות מחמירות אנחנו טובים...
כפי שהוסבר לנו בסיור בשבוע שעבר.

&nbsp
בכל אופן נראה שיש כאן התנגשות של דרישות מחמירות - מעלית שמשמשת למילוט בשעת חירום, שבכל מקום אחר אסור להשתמש בה בשעת חירום.
 
מרתק. תודה רבה. מהו כרגע התאריך לתחילת נסיעה בהן?

כן, בדרישות מחמירות אנחנו טובים...
כפי שהוסבר לנו בסיור בשבוע שעבר.

&nbsp
בכל אופן נראה שיש כאן התנגשות של דרישות מחמירות - מעלית שמשמשת למילוט בשעת חירום, שבכל מקום אחר אסור להשתמש בה בשעת חירום.
מרתק. תודה רבה. מהו כרגע התאריך לתחילת נסיעה בהן?
 

jp3raptor

Member
+1

כן, בדרישות מחמירות אנחנו טובים...
כפי שהוסבר לנו בסיור בשבוע שעבר.

&nbsp
בכל אופן נראה שיש כאן התנגשות של דרישות מחמירות - מעלית שמשמשת למילוט בשעת חירום, שבכל מקום אחר אסור להשתמש בה בשעת חירום.
+1
 

בועז ל

New member
אלן: הפרש הגובה בין מפלס כביש 1 לפתח מנהרת

מעלית עבור מבנה שנועד למילוט בשעת חירום? האם זה בגלל המרחק
ממנהרה 4, כך שהשימוש במעלית בעת מילוט יהיה סביר וכדי לספק את הצרכים עבור בעלי מוגבלויות?
אלן: הפרש הגובה בין מפלס כביש 1 לפתח מנהרת
המילוט מסתכם ב-12-15 מ'. התקנת המעלית נועדה לאפשר כניסת כבאים מהירה עם ציוד כבד למנהרה הראשית. במפלס פתח מנהרת המילוט אין בנמצא גישה כזאת.
 

alantan

New member
מגלשה יותר יעילה, וגם יותר מהנה...

אלן: הפרש הגובה בין מפלס כביש 1 לפתח מנהרת
המילוט מסתכם ב-12-15 מ'. התקנת המעלית נועדה לאפשר כניסת כבאים מהירה עם ציוד כבד למנהרה הראשית. במפלס פתח מנהרת המילוט אין בנמצא גישה כזאת.
מגלשה יותר יעילה, וגם יותר מהנה...
 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט 4

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מנהרת מילוט 4
שתי תמונות ממנהרת המילוט 4, בה נותר מקטע אחד בלבד להשלמת הדיפון הסופי.



 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט 1

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מנהרת מילוט 1
במבט לכיוון מנהרת הקו הראשית.

 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט 2

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מנהרת מילוט 2
מבט מבחוץ אל פתח המנהרה. את הדיווח על מצב הדיפון הסופי במנהרות המילוט, תשלים מנהרת הגישה בליפתא שבה בוצעו עד כה שתי יציקות מקטעים.

 

בועז ל

New member
מנהרת הגישה בליפתא.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מנהרת הגישה בליפתא.
הופ, חיטוט קצר ופתאום גיליתי שלוש תמונות ממנהרת הגישה בליפתא. עכשיו אפשר לחתום את הדיווח על מנהרות המילוט.





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה