שבתשתיות - A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תצפית על גשר 10 מכביש 1

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
תצפית על גשר 10 מכביש 1
כביש 1 מספק נקודת תצפית משובחת על גשר 10. בדיעבד, ייתכן שהייתי צריך להסיט את נקודת הצילום מספר מטרים שמאלה, אך התוצאה לטעמי עדיין מניחה את הדעת. טוב: תמיד יש גשר 10 ותמיד יש מחר.



 

בועז ל

New member
שוטפים עיניים

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
שוטפים עיניים
ניצבי גשר 10 הם אולי הניצבים היחידים בארץ ששמם אינו נקשר באיזושהי פרשת הטרדות...

אוי ואבוי, אני כבר מרגיש את דודו (משה343) נושף בעורפי.

3 תמונות של ניצבי גשר 10.





 

בועז ל

New member
סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)





 

amit1270

New member
תודה רבה בועז. סקירה מעולה כרגיל


סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
תודה רבה בועז. סקירה מעולה כרגיל


 

zvir1

New member
תודה רבה !!

סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
תודה רבה !!
 

GLSRA

Active member
תודה רבה בועז

סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
תודה רבה בועז
אני חדש בפורום, סקרן ומתעניין, וממש נהנה לקרוא ולראות את כל החומר.
נראה עוד יותר מעניין להשתתף בסיורים הללו.
תודה על השיתוף, כל המידע וההשקעה
 
סקירה מעולה. תודה על התמונות, בעז

סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
סקירה מעולה. תודה על התמונות, בעז
 

mauzer

New member
מרשים כתמיד !! תודה בועז


סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
מרשים כתמיד !! תודה בועז
 

DotanS33

New member
תודה רבה

סוגרים עניין ושרשור עם עדכון סטטוס יציקה מאוזנת.
נכון ל-12 בפברואר בוצעו חמישה זוגות של יציקות אלמנטים בניצבים 6 ו-9 כ"א.
בניצב 7 - זוג אחד.
בניצב 8 - שלושה זוגות.
להזכירכם, כל ניצב שולח זרוע בת 12 אלמנטים לכל צד. סה"כ מתבצעים 48 אלמנטים פר ניצב ע"פ החישוב הבא. 2X12X2 (שני צדדים כפול 12 אלמנטים כפול שני גשרים). קיימים ארבעה ניצבי יציקה מאוזנת ולפיכך 48X4=192 אלמנטים שאליהם יש להוסיף את ארבעת האלמנטים האמצעיים, שמחברים את שלב היציקה המאוזנת אל שלב הדחיקה. אם כן, עד כה בוצעו 28 אלמנטים מתוך 196 האלמנטים המרכיבים את גשר 10 בשיטת היציקה המאוזנת. כל 28 האלמנטים שייכים לגשר אחד (הדרום-מערבי) מתוך השניים של גשר 10.
לסיום, אבקש להודות למנהלת A1 ולכל מהנדסי הפרויקט בחברות הביצוע והניהול השונות, על הסיוע בהכנת הסקירה השבועית.
שבת שלום, אמיגוס, וצאו לטייל. כי זו בדיוק העונה!
(שלוש תמונות)
תודה רבה
סקירה מעולה כתמיד
 

alantan

New member
תודה רבה שוב לבועז וצוות שבתשתיות על שרשור מרתק כרגיל

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
תודה רבה שוב לבועז וצוות שבתשתיות על שרשור מרתק כרגיל
שאלה לגבי אולם הנוסעים, הרציפים ושאר האלמטנים הפנימיים של תחנת האומה: האם יש כבר מידע על עיצוב הפנים של התחנה, ובאילו חיפויים ישתמשו?
&nbsp
אני כמובן שמח אם ישאירו את הבטון נקי כפי שהוא עתה, אבל ברור לי שדעתי היא דעת מיעוט ושרוב האנושות אינו מעוניין לחזור לשנות השבעים. (חוץ אולי ממישהו שאינו יכול לקרוא את ההודעה הזו כרגע בגלל בעיות טכניות שאני מקווה שתפתרנה בקרוב.)
 

amit1270

New member
לך ולשאר לחובבי הבטון החשוף ושנות ה-70

תודה רבה שוב לבועז וצוות שבתשתיות על שרשור מרתק כרגיל
שאלה לגבי אולם הנוסעים, הרציפים ושאר האלמטנים הפנימיים של תחנת האומה: האם יש כבר מידע על עיצוב הפנים של התחנה, ובאילו חיפויים ישתמשו?
&nbsp
אני כמובן שמח אם ישאירו את הבטון נקי כפי שהוא עתה, אבל ברור לי שדעתי היא דעת מיעוט ושרוב האנושות אינו מעוניין לחזור לשנות השבעים. (חוץ אולי ממישהו שאינו יכול לקרוא את ההודעה הזו כרגע בגלל בעיות טכניות שאני מקווה שתפתרנה בקרוב.)
לך ולשאר לחובבי הבטון החשוף ושנות ה-70
https://www.youtube.com/watch?v=yOKmhK1LCEU
 

בועז ל

New member
ע"פ מנהל הביצוע של A1 יש כבר מתכונת לעיצוב התחנה

תודה רבה שוב לבועז וצוות שבתשתיות על שרשור מרתק כרגיל
שאלה לגבי אולם הנוסעים, הרציפים ושאר האלמטנים הפנימיים של תחנת האומה: האם יש כבר מידע על עיצוב הפנים של התחנה, ובאילו חיפויים ישתמשו?
&nbsp
אני כמובן שמח אם ישאירו את הבטון נקי כפי שהוא עתה, אבל ברור לי שדעתי היא דעת מיעוט ושרוב האנושות אינו מעוניין לחזור לשנות השבעים. (חוץ אולי ממישהו שאינו יכול לקרוא את ההודעה הזו כרגע בגלל בעיות טכניות שאני מקווה שתפתרנה בקרוב.)
ע"פ מנהל הביצוע של A1 יש כבר מתכונת לעיצוב התחנה
שנקבעה ע"י משרד האדריכלים בר-חנא. שמשון לא פירט מה בדיוק מתוכנן, אך ציין שגובה הרציפים יונמך ע"י מחיצה, כך שהנוסע לא ינוע בתוך חלל ענק ו"ירגיש אבוד" כדבריו.
 

alantan

New member
תודה, מאוד מסקרן... הייתי חושב שדווקא במקום התת-קרקעי הכי

ע"פ מנהל הביצוע של A1 יש כבר מתכונת לעיצוב התחנה
שנקבעה ע"י משרד האדריכלים בר-חנא. שמשון לא פירט מה בדיוק מתוכנן, אך ציין שגובה הרציפים יונמך ע"י מחיצה, כך שהנוסע לא ינוע בתוך חלל ענק ו"ירגיש אבוד" כדבריו.
תודה, מאוד מסקרן... הייתי חושב שדווקא במקום התת-קרקעי הכי
גדול שיהיה פתוח לציבור, יש טעם להדגיש את הגודל, דבר שגם נותן מעמד גרנדיוזי להגעה לבירה.
 

בועז ל

New member
מסכים בהחלט. אסור לסרס את תחושת ההישג ההנדסי.

תודה, מאוד מסקרן... הייתי חושב שדווקא במקום התת-קרקעי הכי
גדול שיהיה פתוח לציבור, יש טעם להדגיש את הגודל, דבר שגם נותן מעמד גרנדיוזי להגעה לבירה.
מסכים בהחלט. אסור לסרס את תחושת ההישג ההנדסי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תראו, ה- IC3 הביאה שלג לבית שמש על הפגוש!

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
תראו, ה- IC3 הביאה שלג לבית שמש על הפגוש!
הרי ירושלים המושלגות ברקע.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!!

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
תודה רבה!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה