שבתשתיות - A1

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון!

בתמונות 1+3: מראה נדיר של מנהרה... מבחוץ.
נכון!
 

OrenAvidan

New member
מה מטרתן של מנהרות הקישור האלה?

ביצוע מנהרות קישור.
טרם הושלם ביצוען של כל מנהרות הקישור במנהרה 3. הנה אחת שנמצאת בעבודה. (3 תמונות)
מה מטרתן של מנהרות הקישור האלה?
והאם הדבר היחיד שחסר עכשיו הוא מסילה וחשמל? או שיוסיפו עוד דברים?
 

amit1270

New member
המטרה היא לאפשר מילוט נוסעים בשעת חירום

מה מטרתן של מנהרות הקישור האלה?
והאם הדבר היחיד שחסר עכשיו הוא מסילה וחשמל? או שיוסיפו עוד דברים?
המטרה היא לאפשר מילוט נוסעים בשעת חירום
 

בועז ל

New member
מצוקת נייד נוסח מנהרה 3

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מצוקת נייד נוסח מנהרה 3
במנהרה 3 אסור, פשוט אסור, לפספס את הרכבת. התדירות נמוכה (אחת בכמה שעות ובהתאם למשימות), הלו"ז בעייתי ו"אגף התפעול" של "שפיר" ריפד כהוגן את הזמנים התפעוליים. מוכר לכם מאיזשהו מקום?

בכל אופן, כבר הספקתי לשמוע סיפורים על עובדים שנאלצו לנוע ברגל 8 ק"מ ויותר בגלל שפספסו את הרכבת. במטרה להקל על העובדים, "שפיר" האריכה ככל שניתן את פעילות הנייד במנהרות עד שפורקו לבסוף המסילות. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
מפגש רכבות

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מפגש רכבות
זקני המסילאים של מנהרה 3 יודעים לספר שפעם היו פה חיי מסילה עשירים.
(3 תמונות)





 

easylivin

New member
מרתק, בועז! לדעתי לא זכינו להכיר מספיק את מערכת המסילות

מפגש רכבות
זקני המסילאים של מנהרה 3 יודעים לספר שפעם היו פה חיי מסילה עשירים.
(3 תמונות)
מרתק, בועז! לדעתי לא זכינו להכיר מספיק את מערכת המסילות
של מנהרה 3. אמנם היו תמונות נהדרות שלך ושל אחרים של הרכבות עצמן מבפנים ומבחוץ, אבל עדיין חסרים בעיניי כמה חלקים להרכבת הפאזל. איך ואיפה בוצעה התחזוקה של הקטרים והקרוניות? האם היו (ואולי עדיין יש?) שלוחות נוספות מלבד המנהרות, המפעל וחצר הסגמנטים? גם על הפבנוכו של הקטרים המיוחדים הייתי בשמחה לומד קצת יותר. בכל זאת, אין וייתכן שלא יהיו עוד הרבה דברים כאלה בארץ.
 

בועז ל

New member
מסכים בהחלט.

מרתק, בועז! לדעתי לא זכינו להכיר מספיק את מערכת המסילות
של מנהרה 3. אמנם היו תמונות נהדרות שלך ושל אחרים של הרכבות עצמן מבפנים ומבחוץ, אבל עדיין חסרים בעיניי כמה חלקים להרכבת הפאזל. איך ואיפה בוצעה התחזוקה של הקטרים והקרוניות? האם היו (ואולי עדיין יש?) שלוחות נוספות מלבד המנהרות, המפעל וחצר הסגמנטים? גם על הפבנוכו של הקטרים המיוחדים הייתי בשמחה לומד קצת יותר. בכל זאת, אין וייתכן שלא יהיו עוד הרבה דברים כאלה בארץ.
מסכים בהחלט.
ייתכן שעקב האכילס נמצא בעניין המועט יחסית שאני מקדיש בפורום לנושאי הציוד הנייד...אבל! ידוע לי שיש מתעניינים כבדים בפורום בנושא. פרופ' מלינג הוא אחד מהם ואני מקווה שיצליח ללקט עבורנו חומר בנושא.
 
בידקו כאן

מרתק, בועז! לדעתי לא זכינו להכיר מספיק את מערכת המסילות
של מנהרה 3. אמנם היו תמונות נהדרות שלך ושל אחרים של הרכבות עצמן מבפנים ומבחוץ, אבל עדיין חסרים בעיניי כמה חלקים להרכבת הפאזל. איך ואיפה בוצעה התחזוקה של הקטרים והקרוניות? האם היו (ואולי עדיין יש?) שלוחות נוספות מלבד המנהרות, המפעל וחצר הסגמנטים? גם על הפבנוכו של הקטרים המיוחדים הייתי בשמחה לומד קצת יותר. בכל זאת, אין וייתכן שלא יהיו עוד הרבה דברים כאלה בארץ.
בידקו כאן
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=172416303[/URL]
 

בועז ל

New member
מסילות במנהרה 3

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מסילות במנהרה 3
משום מה, פתאום נזכרתי בכרמלית החביבה.





 

בועז ל

New member
דיפון סופי במנהרת קישור.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
דיפון סופי במנהרת קישור.
גם מנהרת הקישור עצמה לקראת מצב סופי.

 

בועז ל

New member


שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)

יציאה קצרה לאוויר החופשי בפורטל מנהרה 1. פרות חביבות רועות באחו. האזנתי לשיחתן. "הכול בסדר עם השיקום הנופי", טענו, "ושאיש לא יאמר לך אחרת".
מי אני שאתווכח איתן?


 

davidfainshtein

Member
מנהל
וואו! לא יאומן! זה בארץ???


יציאה קצרה לאוויר החופשי בפורטל מנהרה 1. פרות חביבות רועות באחו. האזנתי לשיחתן. "הכול בסדר עם השיקום הנופי", טענו, "ושאיש לא יאמר לך אחרת".
מי אני שאתווכח איתן?
וואו! לא יאומן! זה בארץ???
 

OrenAvidan

New member
לא מסתדר לי - איך יש רק מנהרה אחת? או שמסתתרת עוד אחד משמאל?


יציאה קצרה לאוויר החופשי בפורטל מנהרה 1. פרות חביבות רועות באחו. האזנתי לשיחתן. "הכול בסדר עם השיקום הנופי", טענו, "ושאיש לא יאמר לך אחרת".
מי אני שאתווכח איתן?
לא מסתדר לי - איך יש רק מנהרה אחת? או שמסתתרת עוד אחד משמאל?
 

בועז ל

New member
גשר 8 והפורטל המזרחי של מנהרה 2.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
גשר 8 והפורטל המזרחי של מנהרה 2.
התבנית הגיעה לקראת ביצוע עבודות על סיומת ה-cut & cover של המנהרה. על גשר 8 מתבצעות עבודות הכנה ל-slab track
התמונו צולמו לפני כחודשיים פלוס ובמקום כבר ניכרת התקדמות רבה. כנ"ל ביחס לפורטל המזרחי של מנהרה 3. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
מנהרות מילוט

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מנהרות מילוט
מדלגים למנהרה 4 ששולחת חמש זרועות מילוט אל רכס ליפתא. נתחיל במנהרה 1, שניצלה את 'תקופת הדמדומים' וצימחה קומפלקס מדרגות בן ארבע קומות, שיורד ממפלסו של כביש 1 אל פתח מנהרת המילוט. כזכור, מנהרת המילוט 1 מצויה כמה עשרות מטרים בלבד מפתחה המערבי של מנהרה 4. משמע: סמוכה מאוד לכביש ולגינות סחרוב. (3 תמונות)





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה