שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
גשר נחל רביה

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
גשר נחל רביה
הוא הגשר הבא לאורך התוואי.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
העתקת מתקן "מקורות".

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
העתקת מתקן "מקורות".
עוד אחד מהאתרים בפרויקט שריכז סביבו מאמץ.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
קרבים ליד מרדכי.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
קרבים ליד מרדכי.
ארובות תחנת הכוח רוטנברג כבר נראות בבירור וזה סימן שהשרשור עומד לקראת סיומו.
 

בועז ל

New member
גשר נחל עובד

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
גשר נחל עובד
הוא הגשר הראשון שהוקם בפרויקט.
 

בועז ל

New member
הפרדה מפלסית בכביש הגישה לגברעם.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
הפרדה מפלסית בכביש הגישה לגברעם.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
 

easylivin

New member
פשוט יפהפה.


תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
פשוט יפהפה.

גם הפרוייקט עצמו וגם הנופים "העל-טבעיים".
מעכשיו יותר ויותר אנשים יוכלו להינות מהם (בדגש על עונת הפריחה) בזכות הנגישות התחבורתית המשפורת.
 

DotanS33

New member
תודה רבה

תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
תודה רבה
על הסקירה והתמונות המעולות
 

kobi88l

New member
תודה רבה על הסיור האווירי בועז :)

תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
תודה רבה על הסיור האווירי בועז :)
 

zvir1

New member
תודה רבה מאד!!!!!!!!

תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
תודה רבה מאד!!!!!!!!
 
תמונות יפוות של ציונות אמיתית. תודה, בעז.

תמונה אחרונה - הכיוון אשקלון
אי-שם באופק מתחברת מסילת המטענים חלץ לקו הראשי. כאן מסתיימת הסקירה האווירית של פרויקט קו הרכבת אשקלון-צומת גורל. תודה ענקית ל"אלבטרוס" ו"רכבת ישראל" על שפע התמונות הנפלאות והמידע הטכני בהכנת הסקירה. שבת שלום ולילה טוב, אמיגוס!
תמונות יפוות של ציונות אמיתית. תודה, בעז.
 
תודה רבה על התמונות הנהדרות, בועז!

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תודה רבה על התמונות הנהדרות, בועז!
ולרכבת ישראל על שיתוף הפעולה.
 

amit1270

New member
תודה לבועז, ר"י ואלבטרוס על התמונות המרהיבות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תודה לבועז, ר"י ואלבטרוס על התמונות המרהיבות
 

mauzer

New member
תודה רבה על התמונות היפות !

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תודה רבה על התמונות היפות !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה