שבתשתיות - תחנת האומה, A1

מצב
הנושא נעול.

wantok

New member
ולסיום

עוד כמה תמונות
מצד אחד ברור לי שהתמונות של רמי ייתרו לחלוטין תוספת זו.
מצד שני אם לא אעלה כמה מהתמונות שלי יש לי הרגשה שהסתבכתי קשות עם בועזנו.
ולסיום
תודה ענקית לבועז שטורח ואף מצליח להשיג דריסת רגל מאחורי הקלעים של פרויקט מרתק זה.
וכמובן תודה גדולה גם לכל שאר הגורמים שאיפשרו זאת - הדוברות, סרגיי, מנהל האתר, וכן מנהל הפרויקט מטעם דנה הנדסה שהפליא בהסבריו המלומדים.
 

בועז ל

New member
תודה גם לך ולעמית על שדרוג השרשור.

ולסיום
תודה ענקית לבועז שטורח ואף מצליח להשיג דריסת רגל מאחורי הקלעים של פרויקט מרתק זה.
וכמובן תודה גדולה גם לכל שאר הגורמים שאיפשרו זאת - הדוברות, סרגיי, מנהל האתר, וכן מנהל הפרויקט מטעם דנה הנדסה שהפליא בהסבריו המלומדים.
תודה גם לך ולעמית על שדרוג השרשור.
 

easylivin

New member
תודה בועז! איכות הסיקור מצד "המתחרים" מדגישה

תמונה אחרונה - בהמתנה ל...
פיר הדרגנועים, כמובן.
אם A1 הוא פרויקט הדגל ותחנת האומה היא היהלום שבכתר, הרי שהעולם התת"ק שמסתתר מתחת לתחנת האומה הוא השאור שבעיסה.

ולאחר דברי הפייטנות האלו אבהיר כי תחנת האומה מנותקת לחלוטין מרציפיה ומאולם הנוסעים שמתחתיה. למרות שמדובר במתחם אחד, קיימת מחיצה פיזית בשטח המונעת גישה בין שני תחומי המכרזים השונים. לטעמי האישי, העולם התת"ק העשיר שקיים מתחת למבנה התחנה מרתק לא פחות ממבנה התחנה. מעבר לשני הרציפים ואולם הנוסעים הענקי, מדובר בקומפלקס נרחב של פתחים ומנהרות גישור בין האלמנטים השונים. כך למשל, קיימים שישה מעברים, ממונהרים כמובן, בין רציפי התחנה לאולם הנוסעים. סמוך למבנה השירות שבמתחם משרד החוץ הישן קיימת "מנורת ארבעת הקנים" (כינוי שלי בעקבות ה"חנוכייה" שבפי הנהלת הפרויקט) המשמשת לאוורור. בנוסף, בתוך אולם הנוסעים קיימים פתחי נוספים למילוט ולפונקציות נוספות שטרם עמדתי על טיבן. בקיצור: מעניין ומרתק שם למטה.

בתמונה: פתחו העליון והעתידי של פיר הדרגנועים. 60 מ' מתחתיו הגיע צוות הכרייה של אולם הנוסעים למרחק 203 מ' - מה שאומר שבכל יום נתון ניתן להתחיל בכרייתו של הפיר המורכב. עד כאן שבתשתיות. מוצ"ש נסבל לכולנו. חבריי לסיור מוזמנים להמשיך את השרשור ולשפוך בתמונות את חמותם על הגויים
תודה בועז! איכות הסיקור מצד "המתחרים" מדגישה
היטב את מלאכת הקודש שאתם חברי הפורום, עושים בהתמדה ובהקרבה במשך שנים. במקצועיות אמיתית, להבדיל.

בלי הפורום היינו נתקעים עם כתבים משועממים שכנראה שונאים את עבודתם ועושים אותה בעל כורחם כנראה (אוי למסכנים) ועם הסיקור "המקצועי" שהוא בדרך כלל גם "אובייקטיבי"
מהסוג שרק כרישים שכמותם מסוגלים לייצר.
 

amit1270

New member
"אתם" כולל גם אותך


תודה בועז! איכות הסיקור מצד "המתחרים" מדגישה
היטב את מלאכת הקודש שאתם חברי הפורום, עושים בהתמדה ובהקרבה במשך שנים. במקצועיות אמיתית, להבדיל.

בלי הפורום היינו נתקעים עם כתבים משועממים שכנראה שונאים את עבודתם ועושים אותה בעל כורחם כנראה (אוי למסכנים) ועם הסיקור "המקצועי" שהוא בדרך כלל גם "אובייקטיבי"
מהסוג שרק כרישים שכמותם מסוגלים לייצר.
"אתם" כולל גם אותך
 

davidfainshtein

Member
מנהל
סרטון ממנהרה 2 וגשר 8

שבתשתיות - תחנת האומה, A1
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שנה של מאמצים, הפעלת לחצים וניסיונות בלתי פוסקים מצד הנהלת הפורום, נערך סוף-סוף סיור בתחנת האומה. הסיור, שנערך ביום ג' השבוע, אורגן ע"י דוברות הרכבת עבור העיתון "ידיעות אחרונות", שקיבל בלעדיות וראשוניות בהעלאת סיקור הסיור, ועבור הפורום הצנוע שלנו ששלח שבעה גולשים מטעמו לחוות את חוויית המעמקים שמעניקה התחנה.

אין זה סוד כי בקרב גורמים רבים ברכבת, אצל הקבלן המבצע ובחברת הניהול של הפרויקט, קיים חוסר התלהבות קבוע ביחס לקיום סיורים בתחנת האומה. מדובר באתר עבודה, שנושא בתוכו מגוון סכנות בטיחותיות: פיצוצים מאזור הרציפים, עבודה בגובה, תנועת כלים הנדסיים, פיגומים, מעברים צרים וכל שאר המאפיינים של אתר עבודה צפוף מן המניין. אך טבעי הוא שגורמי המקצוע המנהלים את האתר ינסו להרחיק מעליהם את כאבי הראש הכרוכים בכניסתם של מבקרים לאתר זה.

ולמרות זאת, בדרך לא דרך הצלחנו להשתלב באחד הסיורים הנדירים שמתקיימים בתחנת האומה, אף שעד לרגע האחרון לא היה ברור לנו לגמרי באיזו מתכונת נורשה להיכנס לאתר - כמה אנשים, אם בכלל, יורשו לרדת לתחתית הפיר? האמנם לא תהיה בעיה לרדת לגובה מינוס 22 המטרים המובטח? האם נזכה להסברים על המבנה האדריכלי ועוד כהנה וכהנה. עניין הירידה בסל המנוף לתחתית הפיר וכמותם של חברי הפורום שיזכו לנסיעה זו עמדו במרכז מאמצי הנהלת הפורום, שגם במהלך הסיור עצמו עסקה בנושא זה. בסופו של יום, שמחתי להיווכח שהצלחנו לזכות בנסיעה הנחשקת מטה את כל מי שחפץ בכך, למרות אכזבת-מה בכך שלא הותר לנו לסייר רגלית בתחתית הפיר. אני מקווה שחבריי, אשר נמנעה מהם הדריכה על אדמת הקודש בת מינוס 79 המטרים
ימצאו נחמה בכך שתחתית הפיר עדיין די עירומה מאלמנטים מעניינים וישאבו תקווה מעולם תת"ק מרתק לא פחות אשר נמצא ברציפי התחנה ואולם הנוסעים - עולם אשר מנותק לחלוטין ממבנה התחנה והגישה אליו אפשרית אך ורק מכיוון מנהרת הגישה בליפתא, שם לא צפויות לנו בעיות מיוחדות בתיאום סיור במקום.
סרטון ממנהרה 2 וגשר 8
http://www.youtube.com/watch?v=wsCA6tpVhrU&feature=youtu.be
 

amit1270

New member
פרידה מגשר 8

קצת תמונות מאזור המנהרה והגשר
תמונה ראשונה - "שדות סגמנטים לנצח"
פרידה מגשר 8
מסביב האביב משתולל. רציתי לעצור ולצלם פרחים, אבל החבר'ה לא רצו לפספס את ביקור השר.
 
תודה רבה!

שבתשתיות - תחנת האומה, A1
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שנה של מאמצים, הפעלת לחצים וניסיונות בלתי פוסקים מצד הנהלת הפורום, נערך סוף-סוף סיור בתחנת האומה. הסיור, שנערך ביום ג' השבוע, אורגן ע"י דוברות הרכבת עבור העיתון "ידיעות אחרונות", שקיבל בלעדיות וראשוניות בהעלאת סיקור הסיור, ועבור הפורום הצנוע שלנו ששלח שבעה גולשים מטעמו לחוות את חוויית המעמקים שמעניקה התחנה.

אין זה סוד כי בקרב גורמים רבים ברכבת, אצל הקבלן המבצע ובחברת הניהול של הפרויקט, קיים חוסר התלהבות קבוע ביחס לקיום סיורים בתחנת האומה. מדובר באתר עבודה, שנושא בתוכו מגוון סכנות בטיחותיות: פיצוצים מאזור הרציפים, עבודה בגובה, תנועת כלים הנדסיים, פיגומים, מעברים צרים וכל שאר המאפיינים של אתר עבודה צפוף מן המניין. אך טבעי הוא שגורמי המקצוע המנהלים את האתר ינסו להרחיק מעליהם את כאבי הראש הכרוכים בכניסתם של מבקרים לאתר זה.

ולמרות זאת, בדרך לא דרך הצלחנו להשתלב באחד הסיורים הנדירים שמתקיימים בתחנת האומה, אף שעד לרגע האחרון לא היה ברור לנו לגמרי באיזו מתכונת נורשה להיכנס לאתר - כמה אנשים, אם בכלל, יורשו לרדת לתחתית הפיר? האמנם לא תהיה בעיה לרדת לגובה מינוס 22 המטרים המובטח? האם נזכה להסברים על המבנה האדריכלי ועוד כהנה וכהנה. עניין הירידה בסל המנוף לתחתית הפיר וכמותם של חברי הפורום שיזכו לנסיעה זו עמדו במרכז מאמצי הנהלת הפורום, שגם במהלך הסיור עצמו עסקה בנושא זה. בסופו של יום, שמחתי להיווכח שהצלחנו לזכות בנסיעה הנחשקת מטה את כל מי שחפץ בכך, למרות אכזבת-מה בכך שלא הותר לנו לסייר רגלית בתחתית הפיר. אני מקווה שחבריי, אשר נמנעה מהם הדריכה על אדמת הקודש בת מינוס 79 המטרים
ימצאו נחמה בכך שתחתית הפיר עדיין די עירומה מאלמנטים מעניינים וישאבו תקווה מעולם תת"ק מרתק לא פחות אשר נמצא ברציפי התחנה ואולם הנוסעים - עולם אשר מנותק לחלוטין ממבנה התחנה והגישה אליו אפשרית אך ורק מכיוון מנהרת הגישה בליפתא, שם לא צפויות לנו בעיות מיוחדות בתיאום סיור במקום.
תודה רבה!
 

S o l l y

New member


שבתשתיות - תחנת האומה, A1
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שנה של מאמצים, הפעלת לחצים וניסיונות בלתי פוסקים מצד הנהלת הפורום, נערך סוף-סוף סיור בתחנת האומה. הסיור, שנערך ביום ג' השבוע, אורגן ע"י דוברות הרכבת עבור העיתון "ידיעות אחרונות", שקיבל בלעדיות וראשוניות בהעלאת סיקור הסיור, ועבור הפורום הצנוע שלנו ששלח שבעה גולשים מטעמו לחוות את חוויית המעמקים שמעניקה התחנה.

אין זה סוד כי בקרב גורמים רבים ברכבת, אצל הקבלן המבצע ובחברת הניהול של הפרויקט, קיים חוסר התלהבות קבוע ביחס לקיום סיורים בתחנת האומה. מדובר באתר עבודה, שנושא בתוכו מגוון סכנות בטיחותיות: פיצוצים מאזור הרציפים, עבודה בגובה, תנועת כלים הנדסיים, פיגומים, מעברים צרים וכל שאר המאפיינים של אתר עבודה צפוף מן המניין. אך טבעי הוא שגורמי המקצוע המנהלים את האתר ינסו להרחיק מעליהם את כאבי הראש הכרוכים בכניסתם של מבקרים לאתר זה.

ולמרות זאת, בדרך לא דרך הצלחנו להשתלב באחד הסיורים הנדירים שמתקיימים בתחנת האומה, אף שעד לרגע האחרון לא היה ברור לנו לגמרי באיזו מתכונת נורשה להיכנס לאתר - כמה אנשים, אם בכלל, יורשו לרדת לתחתית הפיר? האמנם לא תהיה בעיה לרדת לגובה מינוס 22 המטרים המובטח? האם נזכה להסברים על המבנה האדריכלי ועוד כהנה וכהנה. עניין הירידה בסל המנוף לתחתית הפיר וכמותם של חברי הפורום שיזכו לנסיעה זו עמדו במרכז מאמצי הנהלת הפורום, שגם במהלך הסיור עצמו עסקה בנושא זה. בסופו של יום, שמחתי להיווכח שהצלחנו לזכות בנסיעה הנחשקת מטה את כל מי שחפץ בכך, למרות אכזבת-מה בכך שלא הותר לנו לסייר רגלית בתחתית הפיר. אני מקווה שחבריי, אשר נמנעה מהם הדריכה על אדמת הקודש בת מינוס 79 המטרים
ימצאו נחמה בכך שתחתית הפיר עדיין די עירומה מאלמנטים מעניינים וישאבו תקווה מעולם תת"ק מרתק לא פחות אשר נמצא ברציפי התחנה ואולם הנוסעים - עולם אשר מנותק לחלוטין ממבנה התחנה והגישה אליו אפשרית אך ורק מכיוון מנהרת הגישה בליפתא, שם לא צפויות לנו בעיות מיוחדות בתיאום סיור במקום.
 

mauzer

New member
תודה רבה !

שבתשתיות - תחנת האומה, A1
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שנה של מאמצים, הפעלת לחצים וניסיונות בלתי פוסקים מצד הנהלת הפורום, נערך סוף-סוף סיור בתחנת האומה. הסיור, שנערך ביום ג' השבוע, אורגן ע"י דוברות הרכבת עבור העיתון "ידיעות אחרונות", שקיבל בלעדיות וראשוניות בהעלאת סיקור הסיור, ועבור הפורום הצנוע שלנו ששלח שבעה גולשים מטעמו לחוות את חוויית המעמקים שמעניקה התחנה.

אין זה סוד כי בקרב גורמים רבים ברכבת, אצל הקבלן המבצע ובחברת הניהול של הפרויקט, קיים חוסר התלהבות קבוע ביחס לקיום סיורים בתחנת האומה. מדובר באתר עבודה, שנושא בתוכו מגוון סכנות בטיחותיות: פיצוצים מאזור הרציפים, עבודה בגובה, תנועת כלים הנדסיים, פיגומים, מעברים צרים וכל שאר המאפיינים של אתר עבודה צפוף מן המניין. אך טבעי הוא שגורמי המקצוע המנהלים את האתר ינסו להרחיק מעליהם את כאבי הראש הכרוכים בכניסתם של מבקרים לאתר זה.

ולמרות זאת, בדרך לא דרך הצלחנו להשתלב באחד הסיורים הנדירים שמתקיימים בתחנת האומה, אף שעד לרגע האחרון לא היה ברור לנו לגמרי באיזו מתכונת נורשה להיכנס לאתר - כמה אנשים, אם בכלל, יורשו לרדת לתחתית הפיר? האמנם לא תהיה בעיה לרדת לגובה מינוס 22 המטרים המובטח? האם נזכה להסברים על המבנה האדריכלי ועוד כהנה וכהנה. עניין הירידה בסל המנוף לתחתית הפיר וכמותם של חברי הפורום שיזכו לנסיעה זו עמדו במרכז מאמצי הנהלת הפורום, שגם במהלך הסיור עצמו עסקה בנושא זה. בסופו של יום, שמחתי להיווכח שהצלחנו לזכות בנסיעה הנחשקת מטה את כל מי שחפץ בכך, למרות אכזבת-מה בכך שלא הותר לנו לסייר רגלית בתחתית הפיר. אני מקווה שחבריי, אשר נמנעה מהם הדריכה על אדמת הקודש בת מינוס 79 המטרים
ימצאו נחמה בכך שתחתית הפיר עדיין די עירומה מאלמנטים מעניינים וישאבו תקווה מעולם תת"ק מרתק לא פחות אשר נמצא ברציפי התחנה ואולם הנוסעים - עולם אשר מנותק לחלוטין ממבנה התחנה והגישה אליו אפשרית אך ורק מכיוון מנהרת הגישה בליפתא, שם לא צפויות לנו בעיות מיוחדות בתיאום סיור במקום.
תודה רבה !
 

alantan

New member
תודה רבה לכולכם, כולי קנאה...


שבתשתיות - תחנת האומה, A1
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שנה של מאמצים, הפעלת לחצים וניסיונות בלתי פוסקים מצד הנהלת הפורום, נערך סוף-סוף סיור בתחנת האומה. הסיור, שנערך ביום ג' השבוע, אורגן ע"י דוברות הרכבת עבור העיתון "ידיעות אחרונות", שקיבל בלעדיות וראשוניות בהעלאת סיקור הסיור, ועבור הפורום הצנוע שלנו ששלח שבעה גולשים מטעמו לחוות את חוויית המעמקים שמעניקה התחנה.

אין זה סוד כי בקרב גורמים רבים ברכבת, אצל הקבלן המבצע ובחברת הניהול של הפרויקט, קיים חוסר התלהבות קבוע ביחס לקיום סיורים בתחנת האומה. מדובר באתר עבודה, שנושא בתוכו מגוון סכנות בטיחותיות: פיצוצים מאזור הרציפים, עבודה בגובה, תנועת כלים הנדסיים, פיגומים, מעברים צרים וכל שאר המאפיינים של אתר עבודה צפוף מן המניין. אך טבעי הוא שגורמי המקצוע המנהלים את האתר ינסו להרחיק מעליהם את כאבי הראש הכרוכים בכניסתם של מבקרים לאתר זה.

ולמרות זאת, בדרך לא דרך הצלחנו להשתלב באחד הסיורים הנדירים שמתקיימים בתחנת האומה, אף שעד לרגע האחרון לא היה ברור לנו לגמרי באיזו מתכונת נורשה להיכנס לאתר - כמה אנשים, אם בכלל, יורשו לרדת לתחתית הפיר? האמנם לא תהיה בעיה לרדת לגובה מינוס 22 המטרים המובטח? האם נזכה להסברים על המבנה האדריכלי ועוד כהנה וכהנה. עניין הירידה בסל המנוף לתחתית הפיר וכמותם של חברי הפורום שיזכו לנסיעה זו עמדו במרכז מאמצי הנהלת הפורום, שגם במהלך הסיור עצמו עסקה בנושא זה. בסופו של יום, שמחתי להיווכח שהצלחנו לזכות בנסיעה הנחשקת מטה את כל מי שחפץ בכך, למרות אכזבת-מה בכך שלא הותר לנו לסייר רגלית בתחתית הפיר. אני מקווה שחבריי, אשר נמנעה מהם הדריכה על אדמת הקודש בת מינוס 79 המטרים
ימצאו נחמה בכך שתחתית הפיר עדיין די עירומה מאלמנטים מעניינים וישאבו תקווה מעולם תת"ק מרתק לא פחות אשר נמצא ברציפי התחנה ואולם הנוסעים - עולם אשר מנותק לחלוטין ממבנה התחנה והגישה אליו אפשרית אך ורק מכיוון מנהרת הגישה בליפתא, שם לא צפויות לנו בעיות מיוחדות בתיאום סיור במקום.
תודה רבה לכולכם, כולי קנאה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה