שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
ככה?

ג'ק מיוחד לניתוק והחלפת חוגונים
מעניין איך זה עובד
ככה?
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=69098596
 

raminec

New member
הקומה השניה, בה ישכנו המשרדים

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
הקומה השניה, בה ישכנו המשרדים
תצוייד בקיר זכוכית שיאפשר קשר עין עם רצפת העבודה של המוסך.
 

raminec

New member
מבצע מעברים תת קרקעיים

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
מבצע מעברים תת קרקעיים
במהלך המבצע נבנים 4 מעברים תת קרקעיים, מעבר מכוניות ובו שני נתיבים של כביש שיאפשר מעבר משאיות, מעבר לחול עבור מתחם התדלוק והנקיון, מעבר תשתיות ומעביר מים לניקוז.
למעט מעבר החול, שלושת המעברים האחרים נבנו בשיטה של חפירת כלונסאות מזורזת על ידי חמישה מקדחים בו זמנית ויציקת בטון, שבירת ראש היציקה ועבודת תפסנות ליצירת יציקה של קורה אופקית במאונך למסילה ולבסוף הנחת פלטות אופקיות שהוכנו מבעוד מועד על גבי הקורות המאונכות. על גבי הפלטות יונחו המצעים והמסילות בתורן. לאחר שהמסילה תוחזר לפעילות אפשר יהיה לחפור מתחת לפלטות האופקיות ולסיים את המעברים. שיטה זו חוסכת זמן רב בהשוואה ליציקת מעברים קונבנציונאליים מתחת למסילה.
בתמונה המצורפת - מעבר כלי הרכב בהכנה ליציקת הקורות המאונכות למסילה. ברקע אפשר לראות את הפלטות האופקיות שיונחו במקביל למסילה.
 

raminec

New member
חיימק'ה, תדליק את האורות!

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
חיימק'ה, תדליק את האורות!
יחידת תאורה נוספת הובאה לאתר העבודות על מנת לאפשר עבודה בטוחה מסביב לשעון.
 
*חיים

חיימק'ה, תדליק את האורות!
יחידת תאורה נוספת הובאה לאתר העבודות על מנת לאפשר עבודה בטוחה מסביב לשעון.
*חיים
חיימקה זה שלנו הפולנים...

השחקן בפרסומת היה מרוקאי סטריאוטיפי... הוא בחיים
לא היה צועק "חיימקה".
 

raminec

New member
מעבר חול

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
מעבר חול
לפי טבעות הברזל בקצוות ומשטח הקרקע המפולס הייתי אומר שהמעבר הזה הוא סופק והונח כיחידה שלמה במקום.
מעבר החול מיוחד במינו מבחינת מערכות שמותקנות בו לתחזוקה של קו הספקת החול. בין היתר הפרדה של אבק מן החול המוסע שיש לו תכונות מזיקות בריאותית לעובדים בסביבה.
 

raminec

New member
אחרונה להפעם

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
אחרונה להפעם
שני המעברים הנוספים ישמשו האחד למעבר תשתיות לחלק השני של מתחם התחזוקה שייבנה מצידה השני של המסילה והשני למעביר מים לניקוז.
 

amit1270

New member
תודה רבה על הדיווחים המצולמים מהשטח!

שבתשתיות: "שדרוג גשרונים" ומתחם התחזוקה בב"ש
השבוע שרשור שבתשתיות מתמקד בשני מבצעים בסדר גודל שנדיר לראות ברכבת ישראל שמתרחשים במקביל באיזור באר שבע:
1. מבצע "שדרוג גשרונים" - במסגרת מבצע זה פורקו שני הגשרים מעל נחל חברון ונחל באר שבע והוחלפו בחדשים. ההחלפה בוצעה עקב המלצות חברת ההנדסה שעושה את בדיקות התקינות לגשרי הרכבת.
2. מבצע הקמת ארבעה מעברים בו זמנית מתחת לשתי המסילות הראשיות במתחם התחזוקה החדש שנבנה בימים אלו בצמוד לתחנת האוניברסיטה.
חשוב לציין שלצורך המבצעים הופסקה תנועת הרכבות לפרק זמן של קרוב לחודש, מה שמשבית מעבר לרכבות הנוסעים לבאר שבע מרכז ודימונה גם את העברת המטענים לאיזור רמת חובב ומפעלי הפוספטים של נחל צין. עקב כך הוחלט ברכבת לדחות את פרוייקט החלפת הגשרים במספר חודשים ולאחד את שני המבצעים לתקופת ביצוע אחת.
תודה עצומה לאיל פיטוסי
, לאוקסנה - מנהלת העבודות על הקו לדימונה ולעוזי בוכבינדר - סמנכ"ל חברת הניהול אפשטיין שמנהל את העבודות על מתחם התחזוקה החדש.

נפצח, איך לא, בתמונה של האוטובוס של אנדי שמטייל לו בין ההרים
תודה רבה על הדיווחים המצולמים מהשטח!
איפה עוד אפשר לקבל את כל המידע הזה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה