שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
אתה צודק גם ב 50 % השניים



אבל דווקא הסתכלתי על זה והיה נדמה לי ששתיהן לאותו כיוון. אתה בטוח במה שאתה אומר?
&nbsp
שים לב לחורים העגולים בקיר לעומת ריבועים בצד השני, לפי מה שאתה אומר, בתמונה השנייה היו אמורים להופיע ריבועים.
גם כיוון המנוף נראה זהה, ולא נראה לי שהזיזו אותו.
אתה צודק גם ב 50 % השניים
 

בועז ל

New member
עם הפנים לרציפים.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
עם הפנים לרציפים.
שום דבר שלא ראינו בתחנות חדשות אחות: טור מדרגות מרכזי. דרגנוע בצד שמאל והכנה לדרגנוע נוסף בצד ימין. קצת חסכו כאן בעניין הדרגנועים, ולטעמי חבל.

 

בועז ל

New member
במעבר התת"ק.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
במעבר התת"ק.
גם כאן כל אותם מראות ומרכיבים מוכרים. דרגנוע, מעלית מדרגות, אזור מוגן, דלתות ה-70K ש"ח וכו'.







 

בועז ל

New member
רציפי התחנה.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
רציפי התחנה.
שני מבני רציפים בתחנת אופקים: רציף אי המרוחק מהכניסה ורציף צד שקרוב אליה.
אחוזי קירוי גבוהים הושקעו ברציפי התחנה. לרציף הצד הושאר מקום כהכנה להרחבתו בעתיד. לא רואה את זה קורה כ"כ מהר.







 

easylivin

New member
רציפים מקורים זה אחלה! בכל מקום ובכל סוגי האקלים...

רציפי התחנה.
שני מבני רציפים בתחנת אופקים: רציף אי המרוחק מהכניסה ורציף צד שקרוב אליה.
אחוזי קירוי גבוהים הושקעו ברציפי התחנה. לרציף הצד הושאר מקום כהכנה להרחבתו בעתיד. לא רואה את זה קורה כ"כ מהר.
רציפים מקורים זה אחלה! בכל מקום ובכל סוגי האקלים...
אבל במיוחד ובמיוחד, באקלים כמו שלנו. כן יירבו.
 

בועז ל

New member
תאורת לדים ברציפים.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
תאורת לדים ברציפים.
חיפוי נוסף, דקורטיבי יותר ממשטח הפח שנראה בתמונה, יתווסף לסככות הרציפים.

 

בועז ל

New member
ממ"דים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
ממ"דים
על כל רציף נבנו שני ממ"דים בקצותיו.



 

בועז ל

New member
מסוף באוטובוסים. מיכאל, זה שלך.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
מסוף באוטובוסים. מיכאל, זה שלך.
פרויקט שילובים מגיע אף הוא לתחנת אופקים. יואיל כבודו של מיכאל לספר לנו על הצפוי בתחנה.

 

olli3

New member
מנהל
הפרוייקט החליף שם מ"שילובים" ל"קו רציף". אז תהיה לנו מרכזית

מסוף באוטובוסים. מיכאל, זה שלך.
פרויקט שילובים מגיע אף הוא לתחנת אופקים. יואיל כבודו של מיכאל לספר לנו על הצפוי בתחנה.
הפרוייקט החליף שם מ"שילובים" ל"קו רציף". אז תהיה לנו מרכזית
קטנה בסמוך לתחנת הרכבת.
&nbsp
קודם כל התחנות אומנם צמודות אחת לשנייה אבל מדובר ברציפי שיניים בצורה הנדסית חכמה שלא תופסת שטח גדול.
&nbsp
ראשית אומר שהאחריות על הסככות והצבתן הוא של רכבת ישראל והזגוגיות שקופות. באופקים חם ויפתיע אתכם אולי, גם לח. לעמוד תחת סככה כזאת או לשבת זה עינוי עם זגוגיות שקופות. העלתי את הנושא לטיפול.
&nbsp
קו 30 המוכר לכולם כבאר שבע <> צאלים. כבר לא יגיע/יצא מבאר שבע אלא מתחנת הרכבת באופקים. קו 35 למעוצה איזורית אשכול יכנס לאופקים ויעצור בשתי תחנות בלבד באופקים, בכניסה לאופקים ובתחנת הרכבת.
&nbsp
כל 4 הקווים העירוניים באופקים (כיום יש שניים) יתחילו את נסיעתם בתחנת הרכבת.
&nbsp
השינויים בתחבורה הציבורית במלואם יכנסו לתוקפם בפברואר עם כניסת "דן בדרום" לאשכול פעילות זה.
&nbsp
גם בתחנו הרכבת בקרית גת, נתיבות ושדרות יהה שיפור משמעותי בהגעה מבחינת אוטובוסים.
 

בועז ל

New member
לסיום: תכניות התחנה.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
לסיום: תכניות התחנה.
משתתפי הסיור מוזמנים להעלות את רשמיהם ולהשלים פרטים במידת הצורך.
שבת שלום, אמיגוס.



 

amit1270

New member
תודה רבה בועז!


לסיום: תכניות התחנה.
משתתפי הסיור מוזמנים להעלות את רשמיהם ולהשלים פרטים במידת הצורך.
שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה בועז!

אחלה שרשור. מחכה לעוד תמונות ממשתתפי הסיור.

 

GLSRA

Active member
תודה בועז על השרשור

לסיום: תכניות התחנה.
משתתפי הסיור מוזמנים להעלות את רשמיהם ולהשלים פרטים במידת הצורך.
שבת שלום, אמיגוס.
תודה בועז על השרשור
1. נהניתי מהשתתפותי בסיור, תודה למארגנים ולרכבת ישראל
שוב חבל שלא דאגו למזג אוויר יותר מסביר פנים
2. במבט ראשון בשטח חשבתי שהלבנים האדומות סבירות ואף מתאימות, במחשבה שניה ובהתבוננות מחדש בתמונות, נראה לי קצת פחות
3. מאוד מצא חן בעיניי הקונצפט להעביר את כל התחבורה הציבורית של האיזור (גם העיר וגם המועצות האיזוריות) למתחם תחנת הרכבת. לדעתי זה מאוד יוסיף לתנועת הנוסעים מתחנה זו.
4. הרעיון לבטל את נקודת המוצא וההורדה של קווי הסעות החיילים לבסיסים בסביבה (צאלים וכו') מהעיר באר שבע לתחנת הרכבת באופקים ייצרו כבר עם פתיחת התחנה תנועה ערה של חיילים בימי ראשון וחמישי ויתנו תנופה חזקה לתחנה זו תוך הורדת העומס על הקו לבאר שבע בימים אלו.
החלטה מצויינת
5. התחנה נראית טוב, שלושת הרציפים (והאופציה העתידית לרציף רביעי מצאו חן בעיניי. נותן תקווה להצלחת הקו הזה. חשוב לדעתי שיהיו לפחות שתי רכבות בשעה, כמובן ששלוש רכבות בשעה מדי עשרים דקות יגדילו את סיכויי ההצלחה של התחנה.
6. אני מעט פסימי לגבי הלו"ז. אם הקו אכן ייפתח ב- 16 לחודש ספטמבר כפי שנאמר במהלך הסיור, אני קצת פחות אופטימי לגבי פתיחת התחנה בחודש דצמבר. יש לי הרגשה שהמתחם כולו לא יהיה מוכן לפני חודש פברואר או מרץ 2016. ימים יגידו.
 

nOnAmE134

New member
בניית התחנה עברה תהליך האצה מרשים. בתוך כ־8 חודשים נבנתה

תודה בועז על השרשור
1. נהניתי מהשתתפותי בסיור, תודה למארגנים ולרכבת ישראל
שוב חבל שלא דאגו למזג אוויר יותר מסביר פנים
2. במבט ראשון בשטח חשבתי שהלבנים האדומות סבירות ואף מתאימות, במחשבה שניה ובהתבוננות מחדש בתמונות, נראה לי קצת פחות
3. מאוד מצא חן בעיניי הקונצפט להעביר את כל התחבורה הציבורית של האיזור (גם העיר וגם המועצות האיזוריות) למתחם תחנת הרכבת. לדעתי זה מאוד יוסיף לתנועת הנוסעים מתחנה זו.
4. הרעיון לבטל את נקודת המוצא וההורדה של קווי הסעות החיילים לבסיסים בסביבה (צאלים וכו') מהעיר באר שבע לתחנת הרכבת באופקים ייצרו כבר עם פתיחת התחנה תנועה ערה של חיילים בימי ראשון וחמישי ויתנו תנופה חזקה לתחנה זו תוך הורדת העומס על הקו לבאר שבע בימים אלו.
החלטה מצויינת
5. התחנה נראית טוב, שלושת הרציפים (והאופציה העתידית לרציף רביעי מצאו חן בעיניי. נותן תקווה להצלחת הקו הזה. חשוב לדעתי שיהיו לפחות שתי רכבות בשעה, כמובן ששלוש רכבות בשעה מדי עשרים דקות יגדילו את סיכויי ההצלחה של התחנה.
6. אני מעט פסימי לגבי הלו"ז. אם הקו אכן ייפתח ב- 16 לחודש ספטמבר כפי שנאמר במהלך הסיור, אני קצת פחות אופטימי לגבי פתיחת התחנה בחודש דצמבר. יש לי הרגשה שהמתחם כולו לא יהיה מוכן לפני חודש פברואר או מרץ 2016. ימים יגידו.
בניית התחנה עברה תהליך האצה מרשים. בתוך כ־8 חודשים נבנתה
וכרגע, לפחות לפי מה שרואים מהתמונות, לא נשארו דברים מסובכים שדורשים המון זמן. אני מניח ש־4 חודשים הם פרק זמן סביר לסיום הבנייה.
&nbsp
תודה על הביקורת!
 

alantan

New member
תודה רבה בועז, כהרגלך אתה אינך מאכזב!

לסיום: תכניות התחנה.
משתתפי הסיור מוזמנים להעלות את רשמיהם ולהשלים פרטים במידת הצורך.
שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה בועז, כהרגלך אתה אינך מאכזב!
 
רבה בועז!

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
רבה בועז!
 

raminec

New member
תודה על הדיווח התשתיתי מאופקים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
תודה על הדיווח התשתיתי מאופקים
היה כיף להצטרף לסיור, מזמן לא קיבלתי את ה"מנה" שלי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה