לזה התכוונתי...
הפתרון לעומס בכביש 1 לדעתי הוא הפניית.חלק מהתחבורה הציבורית לכביש 443 והקמת טרמינל נוסף בכניסה לירושלים מהכביש הזה... (לא ממש מכיר את הגאוגרפיה של ירושלים בחלק הזה כדי לקבוע איפה להקים אותו... אולי אפשר להרחיב את המסוף של הר חוצבים)
אחרי שעוברים את הפקק של גינות סחרוב יש פקק נוסף בכניסה למרכזית...
לזה התכוונתי...גינות סחרוב הוא צוואר הבקבוק, אבל הפקק מתחיל
קודם. יש תכנית להרחבת הכניסה לעיר (כולל המשך לנת"צ מגינות סחרוב) ואני מקווה שתתממש במהרה. לגבי נת"צ לאורך כל שאר הכביש אני די מסכים אתך, וזה נשמע לי כמו דרישה פופוליסטית. הנקודה שלי היא שאי אפשר להתייחס לפרויקט כזה כאילו הוא מנותק מהקשר תח"צי.
הפתרון לעומס בכביש 1 לדעתי הוא הפניית.חלק מהתחבורה הציבורית לכביש 443 והקמת טרמינל נוסף בכניסה לירושלים מהכביש הזה... (לא ממש מכיר את הגאוגרפיה של ירושלים בחלק הזה כדי לקבוע איפה להקים אותו... אולי אפשר להרחיב את המסוף של הר חוצבים)
אחרי שעוברים את הפקק של גינות סחרוב יש פקק נוסף בכניסה למרכזית...