GTS8
New member
ליד בניין מועצה הייתי מצפה שיהיה יותר נקימיקום השלט - מרחק יריקה מבניין המועצה
צירוף מקרים?
ליד בניין מועצה הייתי מצפה שיהיה יותר נקימיקום השלט - מרחק יריקה מבניין המועצה
צירוף מקרים?
נעןשבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
תהרגו אותי אם אני מבין את התכנון פה.נען
תחנה אחרונה לסבב האתרים. לאחר השלמת העתקתה של אמת המים הושלמו העבודות על הכנה והידוק התוואי בטרם יגיע הרבד. בתמונה: מבט צפונה לעבר רמלה.
אאל"ט, קטע כביש זה נבנה לפני שהוחלט עלתהרגו אותי אם אני מבין את התכנון פה.
כן, אני מניח שבתמונה הזאת יש "השלייה אופטית" וכי העיקולים האלה הם לא חדים כפי שהם נראים אבל לבנות מסילה חדשה ולראות את זה? לא יודע. נראה לי גרוע ביותר. הכי מדהים הוא שפשוט ניתן היה לבנות את המסילה בין הנתיבים של כביש 6 (שנראה בתמונה). המסילה כבר עוברת בין הנתיבים מדרום לנקודה זו אז אי אפשר היה להמשיך אותה עד לכאן (כאן כביש 6 פונה לכיוון אחד והמסילה לכיוון אחר)? בשביל מה שילמו מי יודע כמה לנען בשביל מסילה ליד הכביש. אפשר היה לפתור את הכול בקלות רבה יותר ובמחיר זול יותר. נכון, אם היו עושים זאת היה צורך בנקודה מסויימת להרחיק את נתיבי כביש 6 אחד מן השני לצורך בניית מחלף רכבתי בשביל המסילה לבית שמש וירושלים, אבל יש כבר דבר כזה בכביש 1 אז מה הבעיה? התמונה המצורפת מגוגל ארף ממחישה את הפארסה (כביש 6 בכחול והמסילה בשחור כולל הקטע החדש ליד נען במקווקו).
האמת שאני לא מבין למה הכניסו את המסילה ביןאאל"ט, קטע כביש זה נבנה לפני שהוחלט על
ההכפלה/יישור המסילה. אני מסכים שמוטב היה לבנות מסילה בין נתיבי הכביש מלכתחילה, אבל אולי תוך שינוי מסויים בתוואי הכביש משום שהיום הוא הרבה יותר מפותל מהמסילה באותו קטע (המסילה למעשה ישרה לגמרי מדרום לנען ועד למפגש עם כביש 6). נתנחם בזה שבקטעים אחרים, שנבנו אחרי שפרוייקט ההכפלה כבר החל, כן הצמידו את המסילה החדשה לתוואי הכביש. (מצורף צילום של אותו קטע מהגוגל ארץ שלי, סתם להמחשה).
הניחוש שלי למה בנו את הקטע של כפר מנחם במקבילהאמת שאני לא מבין למה הכניסו את המסילה בין
הנתיבים של כביש 6 לקטע כל כך קצר? אם כבר הכניסו למה לא המשיכו את זה למשל דרומה אחרי זה? ואם מראש ידעו שזה לקטע כזה קצר, למה לא בנו אותו במקביל ולא בתוך הכביש?
חשבתי על זה, אבל זה לא נראה לי.אאל"ט, קטע כביש זה נבנה לפני שהוחלט על
ההכפלה/יישור המסילה. אני מסכים שמוטב היה לבנות מסילה בין נתיבי הכביש מלכתחילה, אבל אולי תוך שינוי מסויים בתוואי הכביש משום שהיום הוא הרבה יותר מפותל מהמסילה באותו קטע (המסילה למעשה ישרה לגמרי מדרום לנען ועד למפגש עם כביש 6). נתנחם בזה שבקטעים אחרים, שנבנו אחרי שפרוייקט ההכפלה כבר החל, כן הצמידו את המסילה החדשה לתוואי הכביש. (מצורף צילום של אותו קטע מהגוגל ארץ שלי, סתם להמחשה).
חשבתי על זה, אבל זה לא נראה לי.
בשביל להעביר את המסילה בין הנתיבים, יש לשמור להם מקום מראש. מאחר וכן שמרו מראש מקום למסילה בקטע זה ממש (ראה תחתית התמונה שלי), לא נראה לי שמה שאמרת נכון. סתם רשלנות.
לפי השרטוט של התוכנית יש גםתהרגו אותי אם אני מבין את התכנון פה.
כן, אני מניח שבתמונה הזאת יש "השלייה אופטית" וכי העיקולים האלה הם לא חדים כפי שהם נראים אבל לבנות מסילה חדשה ולראות את זה? לא יודע. נראה לי גרוע ביותר. הכי מדהים הוא שפשוט ניתן היה לבנות את המסילה בין הנתיבים של כביש 6 (שנראה בתמונה). המסילה כבר עוברת בין הנתיבים מדרום לנקודה זו אז אי אפשר היה להמשיך אותה עד לכאן (כאן כביש 6 פונה לכיוון אחד והמסילה לכיוון אחר)? בשביל מה שילמו מי יודע כמה לנען בשביל מסילה ליד הכביש. אפשר היה לפתור את הכול בקלות רבה יותר ובמחיר זול יותר. נכון, אם היו עושים זאת היה צורך בנקודה מסויימת להרחיק את נתיבי כביש 6 אחד מן השני לצורך בניית מחלף רכבתי בשביל המסילה לבית שמש וירושלים, אבל יש כבר דבר כזה בכביש 1 אז מה הבעיה? התמונה המצורפת מגוגל ארף ממחישה את הפארסה (כביש 6 בכחול והמסילה בשחור כולל הקטע החדש ליד נען במקווקו).
אם ההשוואה היא בין מה ששולם לנען ובין בנייתתהרגו אותי אם אני מבין את התכנון פה.
כן, אני מניח שבתמונה הזאת יש "השלייה אופטית" וכי העיקולים האלה הם לא חדים כפי שהם נראים אבל לבנות מסילה חדשה ולראות את זה? לא יודע. נראה לי גרוע ביותר. הכי מדהים הוא שפשוט ניתן היה לבנות את המסילה בין הנתיבים של כביש 6 (שנראה בתמונה). המסילה כבר עוברת בין הנתיבים מדרום לנקודה זו אז אי אפשר היה להמשיך אותה עד לכאן (כאן כביש 6 פונה לכיוון אחד והמסילה לכיוון אחר)? בשביל מה שילמו מי יודע כמה לנען בשביל מסילה ליד הכביש. אפשר היה לפתור את הכול בקלות רבה יותר ובמחיר זול יותר. נכון, אם היו עושים זאת היה צורך בנקודה מסויימת להרחיק את נתיבי כביש 6 אחד מן השני לצורך בניית מחלף רכבתי בשביל המסילה לבית שמש וירושלים, אבל יש כבר דבר כזה בכביש 1 אז מה הבעיה? התמונה המצורפת מגוגל ארף ממחישה את הפארסה (כביש 6 בכחול והמסילה בשחור כולל הקטע החדש ליד נען במקווקו).
לא, נען זה רק חלק מהסיפוראם ההשוואה היא בין מה ששולם לנען ובין בניית
מחלף רכבתי, הרי שעלותו של מחלף רכבתי גבוהה פי כמה מעלות הפיצוי לקיבוץ נען. מבחינות אחרות מן הראוי היה לשקול את הצעתך,שאגב אינה נשללת ע"י מספר אנשים ברכבת.
נכון. בדגש על אולי. לעתים זה גם יוצר בעיותלא, נען זה רק חלק מהסיפור
פשוט כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה זה פשוט מתבקש להעביר את המסילה (שכבר נמצאת בתוך הנתיבים) עד מחלף נשרים. אולי זה היה פותר בעיות רבות ומקצר תהליך שנמשך שנים ללא כל התקדמות.
תודה רבה על הדיווחים המצולמים מהשטחשבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
מה אתה עושה כאן, אין לך עבודה?תודה רבה על הדיווחים המצולמים מהשטח
לקחתי יום חופשמה אתה עושה כאן, אין לך עבודה?
עד להגעתו של הרבדשבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
כנ"לשבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
תמונה אחרונהשבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
תמונה אחרונה
עד כאן מנען ומהפרויקט המצטיין של השנה.
נכון, גם הקו לראשל"צ מפגין ביצועים יפיםאחד משני הפרוייקטים המצטיינים...
אני מתקשה להחליט לאיזה מהם להעניק את התואר. תודה רבה על הדיווחים המושקעים כהרגלך, בועז!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.