שאלת פרונטוגסט
היי בנות,
אני אחרי החזרה כפולה (אחד לפני 10 ימים ובלסטו לפני 8 ימים). הייתי שבוע בתמיכה של שלוש אנדו ואסטרופם ולבקשת הרופאה באתי לבדיקת דם בחמישי. היא ביקשה שאוסיף גם זריקת פרוטוגסט כל יום.
כמה שאלות- קודם כל זה כואב!! סליחה על הביטוי אבל התחת ממש כואב לי מהזריקה! יש משהו לעשות כדי להקל? ואני פוסחת על החלק הלא נעים שהבן זוג שלי צריך להזריק לי (נגמרה רשמית הרומנטיקה) בטוסיק כל ערב.
דבר שני, ממהש ידוע לי בלסטו משתרש תוך 24 שעות גג לא? אז בעצם הזריקות האלה שאני מקבלת חמישה ימים אחרי ההחזרה הם לא יכולים לעזור בהשתרשות במידה ולא השתרש? מדובר רק בתמיכה אם כן השתרש?
זו החזרה רביעית שלי, שנייה של טריים אחרי שאיבה- אני מרגישה שזה לא נתפס כי אין לי שום תחושה. אני יודעת שכולן אומרות שאי אפשר לדעת- אבל אני ממש בלחץ, נמאס לי לשמוע לא. שלושה לא רצופים, חד משמעיים.
בעלי כל כך אופטימי כל פעם, גם עכשיו ואני מרגישה שאני מאכזבת אותו כשאני צריכה לבשר ששוב- זה לא הצליח.
אציין שאחרי 3 החזרות כושלות כולן של בלסטו- עשו לי פיפל ואז עברתי שאיבה שניה ואני בעצם פה עכשיו. כל המדדים שלי היו תקינים, אך הרופאה התעקשה שאעבור את הפיפל בכל זאת.
בטא יום חמישי.... לחוצה מאוד.
היי בנות,
אני אחרי החזרה כפולה (אחד לפני 10 ימים ובלסטו לפני 8 ימים). הייתי שבוע בתמיכה של שלוש אנדו ואסטרופם ולבקשת הרופאה באתי לבדיקת דם בחמישי. היא ביקשה שאוסיף גם זריקת פרוטוגסט כל יום.
כמה שאלות- קודם כל זה כואב!! סליחה על הביטוי אבל התחת ממש כואב לי מהזריקה! יש משהו לעשות כדי להקל? ואני פוסחת על החלק הלא נעים שהבן זוג שלי צריך להזריק לי (נגמרה רשמית הרומנטיקה) בטוסיק כל ערב.
דבר שני, ממהש ידוע לי בלסטו משתרש תוך 24 שעות גג לא? אז בעצם הזריקות האלה שאני מקבלת חמישה ימים אחרי ההחזרה הם לא יכולים לעזור בהשתרשות במידה ולא השתרש? מדובר רק בתמיכה אם כן השתרש?
זו החזרה רביעית שלי, שנייה של טריים אחרי שאיבה- אני מרגישה שזה לא נתפס כי אין לי שום תחושה. אני יודעת שכולן אומרות שאי אפשר לדעת- אבל אני ממש בלחץ, נמאס לי לשמוע לא. שלושה לא רצופים, חד משמעיים.
בעלי כל כך אופטימי כל פעם, גם עכשיו ואני מרגישה שאני מאכזבת אותו כשאני צריכה לבשר ששוב- זה לא הצליח.
אציין שאחרי 3 החזרות כושלות כולן של בלסטו- עשו לי פיפל ואז עברתי שאיבה שניה ואני בעצם פה עכשיו. כל המדדים שלי היו תקינים, אך הרופאה התעקשה שאעבור את הפיפל בכל זאת.
בטא יום חמישי.... לחוצה מאוד.