שאלת מיקום

מיכאל74

New member
שאלת מיקום

מישהוא עשה פעם אבטחת ישובים בחטמ"ר יהודה ? איפה זה בכלל ?
 

HapoeLover

New member
צה"ל: עוזבים ב-16:00 מי שרוצה מוזמן

את טועה - עם יהודה הוא העם שחי וקיים, על חשבון עם ישראל... בעוד עם ישראל, הריק מתוכן ממשי, משלם בחיי בניו, על מנת לשמור על אמונותיו התמהוניות של העם היהודאי...! כל הכבוד לעם יהודאי זה, שגם הצליח לרצוח את ראש ממשלת השלום, וכשאר הנבואות המגשימות את עצמן, משצלחה דרכו ברצח ולא נענש; מדוע שלא ימשיך ל"בזבז" את חייהם של החיילים, שאינם מבני עמו... מילואימניקים, אתם כשכירי חרב של חבורת תמהוניים !!! תארו לעצמכם כמה הרוגים היו לנו לו היה מבטיח לנו האלוהים, גם את ארץ הלבנון והמתנחבלים היו מתנחלים גם שם, כך שצה"ל לא יכול היה לפנות את חייליו גם משם...!!! צה"ל צריך להודיע למתנחבלים, שהוא עוזב את השטח ב-16:00, האוטובוס האחרון עוזב ב- 15:30 מי שירצה לחזור ארצה, יתקבל בברכה ויוצעו לו תנאי עולה חדש... מי שירצה לדבוק באמונתו התמהונית, זבש"ו!!!
 

sharon82

New member
מה?!?!?!?!?!?!?!?!@?!

על מה אתה מדבר?!?!?!?!?!?!? מה הקשר פתאום?!?!?!??!??!??! תרגיש טוב יקירי...
 

sharon82

New member
היי מיכאל

אז ככה, חטמ"ר יהודה זה גיזרת חברון, ההגעה הבטוחה לגיזרה היא דרך קריית גת או בית שמש, מצפון או דרך ב"ש מדרום, אפשרי גם דרך ירושלים, כביש 60 אך לא בטוח כ"כ. ואם תאמר לי איפה בדיוק בחטמ"ר אוכל גם לספר לך מעט..
 

מיכאל74

New member
תודה

אני לא יודע איפה בדיוק. אני אמור לעשות אבטחת ישובים בחטיבה. עכשיו לפי התשובות אני מניח שמדובר על איזור סוסיה, כרמל , וכו..
 

sharon82

New member
בין היתר יש גם את...

תלם ואדורה, שהם ישובים בכניסה הצפונית לחברון... לא חשוב, סה"כ הכל מאוד דומה. תשתדל להנות ושמור על עצמך.
 

agnostic

New member
הגעה.

לתלם ואדורה תגיד דרך קרית גת. לסוסיה והשאר דרך באר שבע. בכל מקרה לא מומלץ דרך גוש עציון.
 
בבקשה...

אני שירתתי בסדיר באיזור... חטמ"ר יהודה נמצא בהר מנוח זה יוצא קצת דרומית לחברון וקריית ארבע. אם אתה מגיע באוטובוס אז זה קו 160 מתחנה מרכזית י-ם. אם אתה מגיע ברכב אפשר מכיוון מחסום תרקומיא מכיוון בית שמש. המלצה שלי בתור אחת שמכירה את האזור מצויין: תבוא באוטובוס. הוא ממוגן ובגזרה הזאת יורים ללא הפסקה. שיהיה לך אבט"ש נעים ושקט עד כמה שניתן.
 

ניר נגר

New member
היי צפצולה..ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

באיזו גיזרה לא יורים? חחחחחחחחחחחחח נקווה שהיריות ייגמרו עוד בחיינו ותגיע כבר היונה עם עלה הזית, כן הלבנה הזאת...לו יהי
 
למעלה