מה זה "בחיים האמיתיים"?
איפה יש חיים לא אמיתיים? למה הל"ל זה לא חיים אמיתיים? האם הכירות דרך האינטרנט זה נחשב לחיים אמיתיים או לא? וידוי קטן: את חבר שלי הכרתי באחד הפורומים בתפוז... אז לא אענה לך כי אם הל"ל זה לא חיים אמיתיים אז בוודאי שפורום זה לא חיים אמיתיים... דעתי: בכל מקרה- לא צריך לשקר ולא צריך להמציא. מי ששואל- עונה לו, מי שלא שואל- לא עונה לו ומי שיש לו בעיה- שילך להז#$%ן, אבל לא איתי.
איפה יש חיים לא אמיתיים? למה הל"ל זה לא חיים אמיתיים? האם הכירות דרך האינטרנט זה נחשב לחיים אמיתיים או לא? וידוי קטן: את חבר שלי הכרתי באחד הפורומים בתפוז... אז לא אענה לך כי אם הל"ל זה לא חיים אמיתיים אז בוודאי שפורום זה לא חיים אמיתיים... דעתי: בכל מקרה- לא צריך לשקר ולא צריך להמציא. מי ששואל- עונה לו, מי שלא שואל- לא עונה לו ומי שיש לו בעיה- שילך להז#$%ן, אבל לא איתי.