שאלת יחסים

מותר לי

New member
מה זה "בחיים האמיתיים"?

איפה יש חיים לא אמיתיים? למה הל"ל זה לא חיים אמיתיים? האם הכירות דרך האינטרנט זה נחשב לחיים אמיתיים או לא? וידוי קטן: את חבר שלי הכרתי באחד הפורומים בתפוז... אז לא אענה לך כי אם הל"ל זה לא חיים אמיתיים אז בוודאי שפורום זה לא חיים אמיתיים... דעתי: בכל מקרה- לא צריך לשקר ולא צריך להמציא. מי ששואל- עונה לו, מי שלא שואל- לא עונה לו ומי שיש לו בעיה- שילך להז#$%ן, אבל לא איתי.
 
השלדים שבמרתף

לדעתי לכל בנאדם יש דברים שנוח יותר לספר ויש דברים שפחות נוח לספר עליהם. לפחות לכל מי שאני מכיר טוב, יש כמה חוליות חלשות שבעייתי במובן כלשהו לשתף בהם אחרים. ממה שכתבת ניכר שבמקרים מסויימים עדיף לך לא להכנס לשיחה בנושא משפחה. ולכן לדעתי כאשר את נשאלת על כך ואת מעדיפה לא לשתף, את יכולה או להתחמק ע"י העברת נושא, או לומר בפירוש שלא נוח לך כרגע לדבר על הנושא, או שאת מעדיפה שלא לדבר על כך כרגע. כשיתהדק הקשר ואת תרצי לשתף בעניין. אז ולא קודם יהיה הזמן הנכון לכך.
 

מתלבט13

New member
אין כללים

זה מאד תלוי בסיטואציה ועוד. בגדול אני לא מאמין להסתיר יותר מדאי זמן. זה גם פוגע ביחסים כי הסוד הקטן בלב משפיע על היחסים. וחוץ מזה את יוצאת שקרנית כשאת כן מספרת. תפעילי את השכל. ואגב, הפיכת היציאה לנושא המרכזי זה אכן מרגיז מאד, אבל אפשר לחשוב על דרכים להציג את זה באגביות וכו' וטכניקות להסטת הנושא ממרכז השיחה.
 
למעלה