פרטים
בגדול השאלה הייתה תיאורטית כי אני פשוט בחרדות אבל הנה פירוט והסבר:
לקחתי איקקלומין 5 ימים. סיימתי ביום שלישי בערב את הכדור האחרון. יומיים אחר כך, מעקב זקיקים ודם (יום חמישי), היו 2 זקיקים בצד שמאל 18 ואחד בימין 16. E-2 3123 ופרוג' נמוך מ2.
על פי ההוראה של הרופא - הוזרק אוביטרל בשבת בבוקר וההזרעה הייתה ביום ראשון אחה"צ (5 ימים אחרי איקקלומין). אבל הרופא אמר להמשיך עם קיום יחסים אח"כ, מה שהגיוני כי קראתי שבד"כ נקלטים בין יום 5 ליום 12 שאחרי איקקלומין. לא בדקתי בראשון לפני ההזרעה אם באמת יש ביוץ ואין לי עוד בדיקות ומדדים...
המשכנו לקיים יחסים בימים שאחרי, וכמובן שבהמלצתכן אכלתי אננס
. וגם עשיתי דיקור (אתמול).
אני לא יודעת אם ללכת לעשות בטא בשישי (12 יום מההזרעה) או ראשון (14 יום מההזרעה) או לחכות עם זה. מפחדת שתהיה בטא שלילית כי נגיד שנקלטתי כמה ימים אחרי ההזרעה (נגיד ביום 10 שאחרי איקקלומין), אז אולי זה מוקדם מדי לבדוק בטא. יש מצב כזה?
סליחה על החפירה פשוט הראש שלי מפוצץ במחשבות וחישובים
מרגישה משוגעת!