שאלתם תם 2.0

Maladict

New member
שאלתם תם 2.0

האם אתם מוכנים שעובד זר יגור בשכנות אליכם, עם כל המשתמע מכך.
 

Taltalon269

New member
מה משתמע מכך?

אין לי בעיה שיגור לידי כל אדם באשר הוא אדם כל עוד אין הוא פוגע בחיי הפרטיים אני יכולה להגיד לך שהשכנים הנוכחיים שלי גרועים בחלקם בצורה איומה, והם כולם ישראלים כשרים
 

Maladict

New member
דבר ראשון ירידת ערך הדירה.

זה תמיד קורה כשהשכן הוא ממעמד סוציו אקונומי נמוך או עולה חדש מאתיופיה או מיעוט אחר(ערבי/דרוזי/בדואי). (איני מדבר דברי גזענות אלא דברים שקורים במציאות)
 

דנטל

New member
אבל הם מלכתחילה יכולים להרשות לעצמם

לגור רק במקומות בעלי ערך נמוך, כך שהם לא אמורים לשנות הרבה לשכניהם.
 

Maladict

New member
אז להוריד את ערך הדירות יותר נמוך?

חוץ מזה מי נתן לך את האישור להוריד למישהו אתערך הדירה? את /ה רוצה מהגרי עבודה? אז שהם יגורו אצלך ויורידו לך א ערך הדירה לא לאנשים אחרים.
 

Oris Mom

New member
תירוץ עלוב לגזענות

בטח - טיעון מצוין, הורדת ערך הדירה. הבעיה היא שעצם העלאת הטיעון הזה מנציחה את הבעיה, מבין? הטיעון הזה הוא פשוט גזענות טהורה.
 

Maladict

New member
יופי כל הכבוד, ברגע שאין לאנשים טיעון משכנע

הם מברברים משהו על גזענות או שינאת זרים. בואי נראה איך תגיבי כשבשכונה שלך יפתח בית כנסת חרדי/מסגד/מעון לאנשים בעלי פיגור. האם תשארי נאורה כמו שאת עכשיו? בהרצליה ניסו לפתוח מעון לאנשים בעלי פיגור זה לא עלה יפה. ברמת אביב ניסו לפתוח בית כנסת וגם אז כל יפי הנפש יצאו בקריאות "בדם באש". את יכולה לקרוא לי גזעני וקיצוני ואפילו קוצוני אבל את לא יכולה להתווכח עם עובדות. את מוכנה להשכין אצלך בבית משפחה של עובדים זרים? אם התשובה היא לא אל תבקשי מאף אחד אחר שיעשה את אותו דבר.
 
תלוי.

אם הוא לא משלם וועד בית, אז אני מוכן בתנאי שאני לא הוועד. אחרת אין בעיה. גזענים איני רוצה לידי, לעומת זאת. גם לא היפוקריטים.
 

Maladict

New member
איפה כתבתי משהו על גזענות? על ראש הגנב בוער

הכובע? למילה היפוקרטים יש פירוש בעברית, צבועים מה צבוע במה שאמרתי?
 
חו"ח

חס וחלילה לא כתבתי שאתה גזען, או צבוע. רק ציינתי שאני איני רוצה לגור ליד כאלה. מה אמרת על ראשו של הגנב ?
 
הרי אם הם גרים בשכנות אלי

כעובדים המועסקים אצל אחד השכנים שלי אז אין לי ביה עם זה, נכון? אז למה אם הם גרים שם כבני אדם חופשיים ועצמאיים צריכה להיות לי בעיה?
 

meitush123

New member
כן

בקיבוץ שלי גרו כבר שתי משפחות של פליטים מאפריקה. חוץ מזה אני מכירה אנשים שאימצו בני נוער פליטים ו/או עובדים באולפן של פליטים בתל אביב בהתנדבות. נפגשתי עם הנערים מהאולפן במסגרת פעילות של הנוער העובד והלומד. בקיצור אין לי בעיה שיגורו לידי פליטים.
 
למעלה