שאלות על זילוף...
היי עשיתי נסיונות ראשונים - ולא הולך לי! ניסיתי לעשות פרחים קטנים מצנתר מתאים אבל הרויאל נדבק לי לצנתר למרות שאני מפסיקה ללחוץ ולכן במקום פרחים שטוחים ויפים אני מקבלת פרחים עם שפיצים באמצע!!! שלא לדבר על פרחים יותר מורכבים - זה בכלל לא מתחיל להיות דומה למה שאמור ךהיות... האם בכלל אפשר ללמוד את זה בלי סדנה? האם יש למישהי טיפ איך גורמים לרויאל לא להדבק? תודה, מיכל
היי עשיתי נסיונות ראשונים - ולא הולך לי! ניסיתי לעשות פרחים קטנים מצנתר מתאים אבל הרויאל נדבק לי לצנתר למרות שאני מפסיקה ללחוץ ולכן במקום פרחים שטוחים ויפים אני מקבלת פרחים עם שפיצים באמצע!!! שלא לדבר על פרחים יותר מורכבים - זה בכלל לא מתחיל להיות דומה למה שאמור ךהיות... האם בכלל אפשר ללמוד את זה בלי סדנה? האם יש למישהי טיפ איך גורמים לרויאל לא להדבק? תודה, מיכל