יורדים, יורדים לא מעט.
לא יוצא לי הרבה לנסוע לכיוון דרום בשעות שיא, אבל בכיוון צפונה לא מעט יורדים בקריית גת. לא יודע מספרים, אבל זה בטוח לא אפסי.
 
נו, אבל אתה יודע שלא התכוונתי שכל פעם שיש רכבת בין שני יעדים אנשים מעדיפים אותה. הרי ברור שגם היום אפשר לנסוע מבאר שבע לנתיבות ברכבת על ידי החלפה בלוד ואז באשקלון... לא התכוונתי שאנשים באופן עיוור הולכים לרכבת. אבל כשיש רכבת ואוטובוס, והאוטובוס רק קצת יותר מהיר - בדרך כלל אנשים מעדיפים רכבת.
 
לא הגזמת, גם לאוטובוס שלוקח אותך מהבית לוקח זמן לצאת מהיישוב...
לא אמרתי בהמוניהם, אמרתי שיותר ישתמשו. הם לא יעברו בהמוניהם, שוב, מסיבות אחרות... אגב, להבים מתחת לירושלים מלחה בשימוש.
יורדים, יורדים לא מעט.בקרת גת יש לא מעט נוסעים ליעדים צפוניים. כשאתה נוסע ברכבת
לכיוון תל אביב, כמה יורדים מהרכבת בקרית גת? וכשאתה נוסע בכיוון הנסיעה לבאר שבע, כמה עולים בקרית גת? לעומת זאת, בקווים בין קרית גת לבאר שבע יש בשעות מסויימות גם 10 נוסעים בעמידה וברור שלא כולם מגיעים מקרית גת.
 
בימי חמישי בערב, אחרי שעות השיא של הרכבת 370,380 ממשיכים להיות תדירים. במוצ"ש לאחר שהרכבת עובדת גם.
 
אין לי ספק שיש המון נוסעים מבאר שבע לתל אביב ברכבת, הרי 370 ו380 ירדו בתפוסה שלהם מאז שהרכבת הפכה ליעילה יותר.זה לא נכו ןלהגיד שכל מי שמשתמש ב370 ו380 יעדו הוא תל אביב אבל גם לא כל מי שיורד מהרכבת בתל אביב, יעדו תל אביב.
 
לא התחכמתי, להגיד שאנשים יעדיפו לנסוע ברכבת כי זו רכבת זו אמירה כללית והיא מתארת את הלך הרוח אצל אנשים שנוסעים פעם ב... בתחבורה ציבורית וכל מה שידוע להם זה שאוטובוס זה איטי ומגעיל ורכבת זה וואוו. ונתקלתי באנשים שנסעו באוטובוס לפני עשור אבל לירושלים נוסעים ברכבת כי רכבת נתפס אצלם כמשהו יותר נחשב והם בטוחים שבאוטובוס ייקח להם הרבה יותר זמן. עזוב את זה שהיעד שלהם הוא העיר העתיקה בירושלים ומרכבת מלחה זה סיוט להגיע לשם.
 
והרכבת לנתניה מהירה יותר מאוטובוסים או מוניות שירות (בעיקר בשעות העומס) ועדיין מוניות השירות מלאות, עזוב את האוטובוסים אפילו. וזה שתחנת נתניה עולה תמיד זה בעיקר עקב תושבי חוץ ולא בהקשר של תושבי נתניה.
 
בהקשר של אופקים ונתיבות, אם אתה גר בסמוך לתחנות הרכבת, ניחא. באופקים זה בכלל קשה להגדיר גר קרוב כי זה איזור תעשיה שם. זה הופך להיות, בזמן שייקח לך להגיע באוטובוס פנימי בנתיבות לתחנת הרכבת בנתיבות, תוכל להגיע כבר לצומת גילת באוטובוס.
 
ממש לא ברור לי שאם תחנת הרכבת בלהבים הייתה במרכז היישוב, תושבי להבים היו משתמשים בה בהמוניהם. הם משתמשים ברכבת על מנת להגיע צפונה אבל לא דרומה.
לא יוצא לי הרבה לנסוע לכיוון דרום בשעות שיא, אבל בכיוון צפונה לא מעט יורדים בקריית גת. לא יודע מספרים, אבל זה בטוח לא אפסי.
 
נו, אבל אתה יודע שלא התכוונתי שכל פעם שיש רכבת בין שני יעדים אנשים מעדיפים אותה. הרי ברור שגם היום אפשר לנסוע מבאר שבע לנתיבות ברכבת על ידי החלפה בלוד ואז באשקלון... לא התכוונתי שאנשים באופן עיוור הולכים לרכבת. אבל כשיש רכבת ואוטובוס, והאוטובוס רק קצת יותר מהיר - בדרך כלל אנשים מעדיפים רכבת.
 
לא הגזמת, גם לאוטובוס שלוקח אותך מהבית לוקח זמן לצאת מהיישוב...
לא אמרתי בהמוניהם, אמרתי שיותר ישתמשו. הם לא יעברו בהמוניהם, שוב, מסיבות אחרות... אגב, להבים מתחת לירושלים מלחה בשימוש.