שאלות ותשובות
בזמן האחרון יוצא לי לקרא הרבה את הדברים הנכתבים בפורום. מוצאת את עצמי מזדהה עם כל כך הרבה מתוך הכתוב, עם כל אותם רגשות שחלק מכם מעלים כאן בכתיבה יפה כל כך מרגשת כל כך. אתם כותבים ואני שואלת שאלות ומנסה להבין את כל אותן אמיתות שלכם ושלי עצמי. מרביתכם כותבים על אהבה נכזבת זו שהייתה כל כך מקסימה ויפה, זו שהביאה את השמש שהתחבאה מעבר לעננים. זו שהפיצה אור זוהר עליכם שהראתה לכם את הדרך.. ואני חושבת על אותה אהבה שהראתה גם לי, אותה דרך שהאירה אותי בכל בוקר מחדש עם חיוך בלב ועל השפתיים. זו שנתנה את הכח להמשיך באותם רגעים קשים. אותה אהבה שהפיחה רוח חיים בכל דבר בו נגעתי, והקסימה אותי בעצם קיומה. אך כמו במרבית האגדות גם היא נעלמה לה לפתע פתאום, היה כלא היה.. ומאותו רגע שואלת את עצמי היכן טעיתי באיזה שביל לא נכון פניתי, איך הצלחתי לאבד אתה דבר היפה ביותר שהיה לי. ואין תשובות ואין מענה לשאלות. ואז חוזרת לקרא את שאתם כותבים ומנסה להתנחם בידיעה שיש אותה לאחרים, שחלק מאיתכם מצאו את אותה קרן אור מדהימה ושאתם נתברכתם בה, והעצב חונק את הגרון ושוב עולות השאלות שנשארו ללא תשובות. אז אולי משהו יוכל להסביר לי דבר אחד, איך מצליחים להחזיר את קרן האור שאבדה, איך מחזירים את הקשת בענן שהתחבאה ? איך הופכים שוב אתה החושך לאור ואת הלילה ליום ?
בזמן האחרון יוצא לי לקרא הרבה את הדברים הנכתבים בפורום. מוצאת את עצמי מזדהה עם כל כך הרבה מתוך הכתוב, עם כל אותם רגשות שחלק מכם מעלים כאן בכתיבה יפה כל כך מרגשת כל כך. אתם כותבים ואני שואלת שאלות ומנסה להבין את כל אותן אמיתות שלכם ושלי עצמי. מרביתכם כותבים על אהבה נכזבת זו שהייתה כל כך מקסימה ויפה, זו שהביאה את השמש שהתחבאה מעבר לעננים. זו שהפיצה אור זוהר עליכם שהראתה לכם את הדרך.. ואני חושבת על אותה אהבה שהראתה גם לי, אותה דרך שהאירה אותי בכל בוקר מחדש עם חיוך בלב ועל השפתיים. זו שנתנה את הכח להמשיך באותם רגעים קשים. אותה אהבה שהפיחה רוח חיים בכל דבר בו נגעתי, והקסימה אותי בעצם קיומה. אך כמו במרבית האגדות גם היא נעלמה לה לפתע פתאום, היה כלא היה.. ומאותו רגע שואלת את עצמי היכן טעיתי באיזה שביל לא נכון פניתי, איך הצלחתי לאבד אתה דבר היפה ביותר שהיה לי. ואין תשובות ואין מענה לשאלות. ואז חוזרת לקרא את שאתם כותבים ומנסה להתנחם בידיעה שיש אותה לאחרים, שחלק מאיתכם מצאו את אותה קרן אור מדהימה ושאתם נתברכתם בה, והעצב חונק את הגרון ושוב עולות השאלות שנשארו ללא תשובות. אז אולי משהו יוכל להסביר לי דבר אחד, איך מצליחים להחזיר את קרן האור שאבדה, איך מחזירים את הקשת בענן שהתחבאה ? איך הופכים שוב אתה החושך לאור ואת הלילה ליום ?