כלומר אתה אומר שהמזודות הללו הם משנות השבעים? או לא הבנתי
בוא נחדד את הנקודה של הלוגויים.
קראוס עשה את הלוגו הראשון של אל על בצורת הכנפיים (וגם 4 פלקטים והשתמש בתוכם בלוגו שהם פלקטים מבוקשים ביותר. לי יש אחד מהם ובשאיפה להגדיל את האוסף בעוד פלקטים שכאלו שהסיכוי הוא אפסי.) ולוגו זה מופיע על המזוודה.
בשנת 1962 אוטו טרוימן האנגלי שינה את הלוגו והפך אותו לריבועי.
בשנות השבעים (חלוקים הדעות עם 70/71/72) דן רייזינגר (שנפגשתי איתו אצלו בסטודיו בשבוע שעבר) עשה את הלוגו עם השילוב העברי והאנגלי ולוגו זה רץ עם אל על עד שנת 2000. בשנת 2000 רות רהט שינתה מעט את הלוגו והשתמשו בו למשך כמה שנים (עד 2006) ואחרי זה שינו שוב מעט ולא התיחס לזה לחלוטין.
נכון שבאל על (ולא רק באל על) שינוי הלוגו לא בהכרח גרם לכך שכל עובדי החברה עמדו לדום, זרקו את הניירת הישנה והחליפו לחדשה ובהחלט המשיכו להשתמש בניירת הישנה עוד מספר שנים (וכך גם עם חפצים) אבל לוגו זה שהיה הראשון באל על ונכון שעשו בו שינויים קלים במהלך הכ-15 שנים שהשתמשו בו, אבל בטח ובטח שלא השתמשו בו בסוף השישים לחפצים וברור שלא בשנות השבעים.
ללא קשר תנסה למכור באישתר או תירוש. בהצלחה
בתמונה דן רייזינגר מחזיק בידו סקיצה שעשה בשנת 1970 לעיצוב פנים המטוס (לבואינג 747). סקיצה זו ברשותי והוא ביקש לצלם אותה על מנת שאוצר התערוכה שמכין על עבודותיו של דן במוזיאון ישראל יחליט אם רוצה שסקיצה זו תופיע בתערוכה