שאלון^_^

בהחלט >_< ../images/Emo57.gif

ספר זוועה, הא? בדיוק אתמול ראיתי איזה איש חלקלק-למראה בתחנת רכבת והתחלתי לכנות אותו בראשי בכל הכינויים מ"ערפד" עד "הרשע והאכזר". הוא היה כזה אלכס
 

PopPy

New member
../images/Emo85.gif

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=575 אני חושב/ת שיהדות היא דת מיותרת, כמו כל הדתות. המזל האסטרולוגי שלי הוא תאומים אני מאמין/ה בעצמי, כי אין אחרת.
אני חושב/ת שאהבה היא דבר נפלא, כשמוצאים אותה. האדם הכי מרכזי בחיי הוא אני. אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא בגידה. לדעתי אין דבר יותר חשוב מכנות. דעתי אין דבר פחות חשוב מצביעות. הסיבה לכעס שלי היא בעיקר אמא. הדבר שהכי משמח אותי הוא חברים שלי.
תאריך הלידה שלי הוא 22/5/88 אני אוהב/ת להרגיש נאהבת. אני חושב/ת שהחיים הם בסדר בסה"כ, הם.
 

Gizmo16

New member
אוווווי!../images/Emo28.gif

הסיבה העיקרית לכעס היא אמא
איך אני לא חשבתי על זה
כלכך נכון.
 
bn

השלמת משפטים: אני חושב/ת שיהדות היא... דת. המזל האסטרולוגי שלי הוא... שור. אני מאמין/ה ב... כלום. אני חושב/ת שאהבה היא... רגש. האדם הכי מרכזי בחיי הוא... אני. אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא... כדי לא להירצח. לדעתי אין דבר יותר חשוב מ... פורום 666?.. לדעתי אין דבר פחות חשוב מ... כל מה שהוא לא פורום 666? הסיבה לכעס שלי היא בעיקר... אנשים - קיומם ומעלליהם. הדבר שהכי משמח אותי הוא... כשמישהו מחליק ואז צחי צוחק עליו. תאריך הלידה שלי הוא... בסוף שנות השמונים. אני חושב/ת שהחיים הם... תופעה ביולוגית מרתקת.
 

Gizmo16

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo28.gif

כשמישהו מחליק ואז צחי צוחק עליו
אין ספק שהדבר הכי מצחיק זה כשצחי מניאק
 
../images/Emo10.gif

אני חושב/ת שיהדות היא... לאום ולא דת. חעחע המזל האסטרולוגי שלי הוא...עקרב, אני עוקצת
אני מאמין/ה ב...ג'וני דפ
אני חושב/ת שאהבה היא...נושא מצויין לשיר[?] האדם הכי מרכזי בחיי הוא...ג'וני דפ. סתם כי אני פקאצה אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא...מעריצות ג'וני דפ? לדעתי אין דבר יותר חשוב מ...ג'וני דפ לדעתי אין דבר פחות חשוב מ...המעריצות של ג'וני דפ הדבר שהכי משמח אותי הוא...שאלונים של קסם ^^ תאריך הלידה שלי הוא...28.10 אני אוהב/ת ש...יש ג'וני דפ? P: אני חושב/ת שהחיים הם....ג'וני דפ [לא
אני לא עונה על שאלונים]
 

Gizmo16

New member
גע, אני משמחת מישהי^^../images/Emo28.gif

כרגע עשית לי את היום. ברצינות אבל, לא בציניות או משהו
אם זה משמח אותך, אני אשים עוד הרבה
כבר חשבתי שלכולם נמאס
אבל במת שאני משתדלת לבחור את הנחמדים
למה הפרצוף העצוב בכותרת
ואין ספק שגם אני מאמינה בג'וני דפ
 
יאהו ^^../images/Emo23.gif../images/Emo108.gif

המ.. סתם. זה יום עם הרבה מתמטיקה. שאלונים זה כייף, כמו באוף טופיק P: ג'וני דפ הוא תשובה נוחה
 

HuGo Hell

New member
נמנמ. ../images/Emo1.gif

אני חושב/ת שיהדות היא: בולשיט. המזל האסטרולוגי שלי הוא: מאזניים. אני מאמין/ה ב: כוח כולשהו? :X אני חושב/ת שאהבה היא: גיהנום. האדם הכי מרכזי בחיי הוא: המ. שאלה טובה. אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא: חוסר שפיות? לדעתי אין דבר יותר חשוב מ: החיים. לדעתי אין דבר פחות חשוב מ: לאיודע. הסיבה לכעס שלי היא בעיקר: משפחה וחברים. הדבר שהכי משמח אותי הוא: סדרות טלוויזיה ומוזיקה וכמובן חברים. תאריך הלידה שלי הוא: 05.10.88 אני אוהב/ת ש: יורד גשם. אני חושב/ת שהחיים הם: יכולים להיות יותר טובים.
 

Gizmo16

New member
סדרות טלוויזיה../images/Emo3.gif../images/Emo28.gif

כלכך מתאים לך לכתוב את זה
גמני אוהבת שיורד גשם
 

Gizmo16

New member
צלצלת רק פעם אחת../images/Emo3.gif../images/Emo28.gif

והייתי בדיוק בריצה... אני מתכננת להתקשר אליך שוב יותר מאוחר היום
 

J a M i T i

New member
../images/Emo42.gif

השלמת משפטים: ------------ אני חושב/ת שיהדות היא... גורם למלחמות ומוות מיותר המזל האסטרולוגי שלי הוא... סרטן אני מאמין/ה ב... חתולים?. רוחות. אני חושב/ת שאהבה היא... כשלא נגעלים אחד מהשני. וגם פיצוץ כימי במוח (והראשון- C לסיגל) האדם הכי מרכזי בחיי הוא... חתול אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא... לא לדעתי אין דבר יותר חשוב מ... החברה לדעתי אין דבר פחות חשוב מ... סרנגה משמו. הסיבה לכעס שלי היא בעיקר... ריבים במשפחה. זלזול באומנות. זלזול בחבריי, זלזול בדעותיי. צביעות הדבר שהכי משמח אותי הוא... לאיודעת תאריך הלידה שלי הוא... 25/6/89 אני אוהב/ת ש... לא סותרים לי בפנים. מטאפורית, אבל גם פזית אני חושב/ת שהחיים הם.... לא מספיק מנוצלים, עומדים על קודקודם, בלתי נתפסים
 

ybenor

New member
עונה

אני חושב/ת שיהדות היא...אממ דת רגילה אבל קשה להצטרף אליה המזל האסטרולוגי שלי הוא...קשת אני מאמין/ה ב... רוחות ושכל אחד יכול להחליט מה יהיה הגורל שלו.. או שלא.. אני חושב/ת שאהבה היא... יפה האדם הכי מרכזי בחיי הוא... אני אני חושב שסיבה מוצדקת לרצח היא... רק כדי לא להירצח חוץ מזה כלום לדעתי אין דבר יותר חשוב מ... אממ לדעתי אין דבר פחות חשוב מ...אממ הסיבה לכעס שלי היא בעיקר... אנשים שמעצבנים אותי.. הדבר שהכי משמח אותי הוא... כל מיני.. שחברות שלי מצחיקות אותי תאריך הלידה שלי הוא... 16.12.91 אני אוהב/ת ש... אממממ אני חושב/ת שהחיים הם.... אמממ מה זה השאלות האלה?
 
למעלה