שאלון יום פעילות!!!

שאלון יום פעילות!!!../images/Emo13.gif

שאלון יום פעילות שם: שכבה: סניף: תפקיד: מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? איך עבר יום הפעילות? באיזה שעה הגעת לסניף? באיזה שעה עזבת את הסניף? כמה חניכים היו היום בסניף? אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: אייקון שמתאר את יום הפעילות: הבוגר של יום הפעילות: המדריך של יום הפעילות: מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] התחלתם הרשמה למירוץ חניכים? כמה נרשמו? יוצאים למרוץ חניכים? ולבוגרים? <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? כמה חניכים הגיעו? כמה נרשמו לסניף? איזו פעולה העברתם? מה היה בפעולה? איך היא עברה? היה משו מיוחד בפעולה? צרפו את הפעולה אם היא במחשב. איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? הבאתם מושמוש? במידה וכן- צרפו תמונה: נהנתם בפעולה? והחניכים? תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): משהו להוסיף:
 
בשביל דן בעיקר.../images/Emo13.gif

שם: נועה. שכבה: שמיניות. סניף: מערבי. תפקיד: רכזצעירה. מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? שלישי. איך עבר יום הפעילות? טובי. באיזה שעה הגעת לסניף? 15:45. אחרי ביתספר. באיזה שעה עזבת את הסניף? וואלה לא זוכרת. כמה חניכים היו היום בסניף? ^^ אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): החניכים הכינו חולצות עם פרסום למרוץ בוגירם. היה מגניבי. כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: 10. אייקון שמתאר את יום הפעילות:
סתם כי החניכים קיבלו מלא חטיפים בסוף... הבוגר של יום הפעילות: לא זוכרת מי היה.^^ המדריך של יום הפעילות: כולם!!!
עומר, טל ואלמוג היו מדהימים. :] מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] מירוץ חניכים. תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): צריך להתחיל לצלם! משהו להוסיף: נמנמנמנמ. :] הודגש באמצעות מדגישומטיק
 

ravidush4

New member
|סבין|אני הייתי../images/Emo8.gif

חח סתם.. יאללה יום פעילות הבא שאני אהיה בעז"ה כבר בסניף החדש [ הייתי בישן, בנוכחי, צריך להשלים סרייה
]
 

ravidush4

New member
../images/Emo142.gifואגב תמונות...

לי יש סרטון מהיומפעילות... עם הבלונים שביקשת שננפחXD
 
סוף סוף יזמת וכתבת לבד. שלא אגיב לזה?

המשיכי כך :] שם:דן שכבה:שמיניות סניף:ראשון מערב תפקיד:טכני (+סדנאות :S ) מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)?שישי איך עבר יום הפעילות?חביב באיזה שעה הגעת לסניף?5 ומשהו (אחרי שהייתי יותר משעה במכולה הסניפית P: ) באיזה שעה עזבת את הסניף?7:05 בערך כמה חניכים היו היום בסניף?10-15 נראה לי P: כרגיל אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף):שני נשפכת מצחוק על הרצפה P: כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: 7 אייקון שמתאר את יום הפעילות:
הבוגר של יום הפעילות: קשה להחליט המדריך של יום הפעילות: כולם מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] מרוץ חניכים ובוגרים (אם הם נחשבים) התחלתם הרשמה למירוץ חניכים? כמה נרשמו? לא יודע יוצאים למרוץ חניכים?כן ולבוגרים?כן תמונה מיום הפעילות (במידה ויש):אצל דניאל ומזרחי.. סוף סוף מישהו צילם! משהו להוסיף:נועה המשיכי כך! (חזק ואמץ
)
 

yaelula94

New member
טוב נו אני גם..

שאלון יום פעילות שם: יעל שכבה: שישיות סניף: נילי
תפקיד: מדירכה ורכזת סדנאות מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? רביעי איך עבר יום הפעילות? בסדר כזה באיזה שעה הגעת לסניף? רבע לארבע באיזה שעה עזבת את הסניף? לצערי הרב, שבע וחמישה כמה חניכים היו היום בסניף? לא ממש יודעת אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): הרשמות למירוץ לפיד כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: 6 אייקון שמתאר את יום הפעילות:
הבוגר של יום הפעילות: כולם, באמת שיצאתם מושלמים
המדריך של יום הפעילות: לא יצא לי לשים לב כל כך מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] מירוץ לפיד התחלתם הרשמה למירוץ חניכים? כמה נרשמו? התחלנו לא ממש יודעת כמה בדיוק יוצאים למרוץ חניכים?אפשר להגיד ולבוגרים? בטחחחחחחח <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? ז' כמה חניכים הגיעו? 4 כמה נרשמו לסניף?--- איזו פעולה העברתם? לא העברתי מה היה בפעולה? לא הייתה הייתי עם כאבי בטן נוראיים כל היום פעילות היה ממש מצחיק והבוגרים היו מדהימים, אפילו אסף שהביא אותה באמירה ממש נחמדה
ביטלתי את הפעולה ברגע שהחניכים באו, נשכבתי על הספה ולא זזתי אז הלכתי הביתה... תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): צריכות להיות אצל מלכי לא? משהו להוסיף:חפרתי מספיק.
 

yaelula94

New member
מה שאמרת על הפעמונים...../images/Emo13.gif

אם תרצה אני אצטט לך אבל לא פה חחח
 
למעלה