שאלון יום פעילות!

שאלון יום פעילות! ../images/Emo13.gif

שאלון יום פעילות שם: שכבה: סניף: תפקיד: מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? איך עבר יום הפעילות? באיזה שעה הגעת לסניף? באיזה שעה עזבת את הסניף? כמה חניכים היו היום בסניף? אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: אייקון שמתאר את יום הפעילות: הבוגר של יום הפעילות: המדריך של יום הפעילות: מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] איך ציינתם את יום הזיכרון ליצחק רבין? איך ציינתם את הבחירות? <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? כמה חניכים הגיעו? כמה נרשמו לסניף? איזו פעולה העברתם? מה היה בפעולה? איך היא עברה? היה משו מיוחד בפעולה? צרפו את הפעולה אם היא במחשב. איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? הבאתם מושמוש? במידה וכן- צרפו תמונה: נהנתם בפעולה? והחניכים? תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): משהו להוסיף:
 

Kobi2402

New member
ראשון....1.1.1.1.1.1.

שם: איגן קובי שכבה: שביעיות סניף: מערב... תפקיד: טכני+סדנאות= טכניאות מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? היום(שלישי) איך עבר יום הפעילות? מעייף ומאוד מתיש ועם המון עבודה.... באיזה שעה הגעת לסניף? א. הגעתי קודם למכולה ואז לסניף, ענבר הזעיקה אותי למכולה להוציא את המערכת ההגברה(רבע שעה אחרי שהתעוררתי), למכולה ב-12:35, ולסניף ב-2:05 באיזה שעה עזבת את הסניף? 20:00 אבל הגעתי ב-22:00 כמה חניכים היו היום בסניף? משו כמו בין 10-20 אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): החניכות שרו היום שיר בטקס וזה היה מאוד יפה....ולא אכלתי כלום היום.....(עד שהגעתי הביתה..) כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: 5.... אייקון שמתאר את יום הפעילות:
היום הייתי רעב בגלל זה האיקונים האלו..
הבוגר של יום הפעילות: נוי.... המדריך של יום הפעילות: לא נראה לי שהיה אחד שהיה טוב היום.. מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] לא שידוע לי.. איך ציינתם את יום הזיכרון ליצחק רבין? בטקס מרגש... איך ציינתם את הבחירות? לא יודע איך.. <<מדריכים>> חד פעמי.. איזו שכבה אתה מדריך? ד'.. כמה חניכים הגיעו? 2 כמה נרשמו לסניף? לא יודע.. איזו פעולה העברתם? על כבוד הדדי בין אחד לשני... מה היה בפעולה? הרבה דברים אבל היא הייתה מצויינת, מעניין מי כתב אותה?
איך היא עברה? סבבהה, אבל היו בעיות עם המשחק אנדרלמוסיה כי היו לי שני חניכים... היה משו מיוחד בפעולה? סיימתי את הפעולה מהר אז התחלנו לדבר על יצחק רבין ז"ל והחניכים יודעים המון.. צרפו את הפעולה אם היא במחשב . איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? פינוקיו... הבאתם מושמוש? לא... במידה וכן- צרפו תמונה: נהנתם בפעולה? היה סבבבהה.... והחניכים? לא יודע תמונה מיום הפעילות (במידה ויש): משהו להוסיף: היה לי היום אחד הימי פעילות הכי קשים שעברתי אי פעם!!!אבל הצלחתי לעבור אותה בהצלחה
 
קובי, מחכה לסרטונים..

וגם לסרטון של הערב הווי. אוף. איך אף אחד לא הביא מצלמה אתמול...?
 

ravidush4

New member
../images/Emo142.gifאני בטוחה שלכמעט חצי מהאנשים

הייתה מצלמה בפלאפון
אבל באמת חבל שאף אחד לא צילם את המשחק ה"מושלם" שלי
 

Kobi2402

New member
באסה לכל הסניף הזה...,

נמאס לי שתמיד בונים עלי בעניין הזה, כמעט לכל אחד בסניף הזה יש מצלמה, אז שאחרים יביאו.... ובנוגע לסרטונים אני אכין לך ולי דיסק עם הכל, ואז כל אחד יצרוב ממני.... ואני גם צריך להביא לך את התמונות של היומ"פים האחרונים!!!! דברי איתי במסן דחוף...
 
קובי אתה מקסים!!!!

יש לי בעיה במחשב ובמסן ובאינטרנט ובהכל
אז כשיתסדר אני אשמח לכל התמונות. ולא בונים עלייך בעניין המצלמה, פשוט שוכחיםל הביא... תזכיר לי ואני אביא. האמת שלא חשבתי על לצלם מהפלאפון, ודווקא את הטקס צילמתי עם הפלא'.
 

yaelula94

New member
:]

שאלון יום פעילות שם: יעל שכבה: שישיות(באתי לכתוב חמישיות...) סניף: נילוש תפקיד: מדריכה ורכזת סדנאות מתי היום פעילות שלכם היה (איזה יום)? יום רביעי, היום איך עבר יום הפעילות?היה נחמד ביותר באיזה שעה הגעת לסניף?שלוש וחצי באיזה שעה עזבת את הסניף? רבע לתשע כמה חניכים היו היום בסניף?20 ומשהו... אירוע מיוחד (משהו מצחיק במיוחד/עצוב/מעניין/חשוב/כל דבר אחר שקרה היום בסניף): היה טקס לרבין.. כמה נהנהת היום בסניף מ- 1 עד 10: 9 אייקון שמתאר את יום הפעילות:
הבוגר של יום הפעילות:הדס המדריך של יום הפעילות: כולם היו תותחים מארגנים טיול סניפי בזמן הקרוב? [פרטו] ממ לא איך ציינתם את יום הזיכרון ליצחק רבין? היה היום טקס ופעולות איך ציינתם את הבחירות? לא ציינו כי לא היו בחירות <<מדריכים>> איזו שכבה אתה מדריך? ז' כמה חניכים הגיעו? 3... חלש ממש!(מבחן.) כמה נרשמו לסניף? --- איזו פעולה העברתם? על רבין מה היה בפעולה? דיון ארוך וממושך איך היא עברה? חצי טוב חצי לא משהו היה משו מיוחד בפעולה?חניך ח' שבא לבקר צרפו את הפעולה אם היא במחשב. איזה קטע בפעולה הכי אהבתם להעביר? הדיון של הסוף הבאתם מושמוש? אכן במידה וכן- צרפו תמונה: אין תמונה נהנתם בפעולה? אפשר להגיד... והחניכים?אני חושבת תמונה מיום הפעילות (במידה ויש):אין משהו להוסיף: הרשו לי לתת שני ציטוטים מיופ הפעילות: הדס:"אל תעשו צניחה חופשית, היא עלולה להיבהל..." חניך:"אתם צריכים לנעול את האוכלים שלכם"
 
חחח מה זה הציטוטים מהיום פעילות? מדוע נאמרו?

חחחחח חחח מצחיק שלא היו בחירות!!!!!!
 
למעלה