שאלון חדש
האם את סובלת/ אי פעם סבלת מהפרעת אכילה כלשהי? האם את אוכלת בשביל הכיף או בשביל לשרוד? (חיה בשביל לאכול או אוכלת בשביל לחיות?) את מעדיפה לאכול בסתר או ליד אנשים? מה תגובתך למראה אנשים שמנים ברחוב (או בכל מקום אחר)? . אנשים שמנים צריכים לרזות, להשלים עם מה שיש, או להיכחד מהעולם? מה השריטה הכי גדולה שלך לגבי אוכל? האם את סופרת קלוריות? מה ההגדרה שלך להפרעת אכילה? האם את חושבת שיש לך גישה בריאה לאוכל? .
האם את סובלת/ אי פעם סבלת מהפרעת אכילה כלשהי? האם את אוכלת בשביל הכיף או בשביל לשרוד? (חיה בשביל לאכול או אוכלת בשביל לחיות?) את מעדיפה לאכול בסתר או ליד אנשים? מה תגובתך למראה אנשים שמנים ברחוב (או בכל מקום אחר)? . אנשים שמנים צריכים לרזות, להשלים עם מה שיש, או להיכחד מהעולם? מה השריטה הכי גדולה שלך לגבי אוכל? האם את סופרת קלוריות? מה ההגדרה שלך להפרעת אכילה? האם את חושבת שיש לך גישה בריאה לאוכל? .